Skip to main content

Uran MV, 25.09.11

Osalesime, nagu kevadel plaani võetud kogu Urani KK karikasarjas. Eile oli viimane ja võib-olla tähtsaim võistlus - Urani meistrikad ja ühtlasi 4. karikasarja etapp. 
Kohtunikuks Vilve Roosioks. Osalejaid KK-1 klassis 5. Meie saime loosiga osalemisnumbri 2, see tähendas, et kõigepealt oli minek püsilamamisse.
Niisiis elementide kaupa:
1. Juurdepääsetavus ja hammaste näitamine - kulges ilma insidentideta ja edukalt. Max punktid.
2. Püsilamamine. Glenn lamas, jäi vahepeal magama peaaegu isegi magama, st pea oli maas. Hindeks saime väga hea, kuna juurde minnes võtsin Glenni liiga ruttu kõrvale asendisse.
3. Kõrvalkõnd. Pärast püsilamamist oli unine ja uimane. See kajastus ka kõrvalkõnnis. kontakti ja energiat oli vähe - pööretel jäi maha. Hindeks saime vast rahuldava.
4. Istuma jäämine. Jäi istuma. Hindeks väga hea?
5. Lamama jäämine ja juurde tulek. Jäi lamama kuigi oleks võinud seda kiiremini teha. Juurde tuli kiiresti. Kõrvale asendisse jäi tiba taha. Hinne väga hea miinusega?
 6. Tõke. Mängisin ise lammast. Võtsin koera kõrvale ja ütlesin kõrval käsu ja hakkasin koerast eemalduma. Glenn muidugi tubli koerana hakkas kõrvalkõndi tegema (nagu ma käskisin), siis mõtlesin, et nii ju küll tõket ei tehta. Astusin sammu tagasi ja andisn õige käsu: Istu. Ülejäänud sooritus läks probleemideta. Õnneks kohunik sai aru, et lammas olen mina :) Hinnet ei tea.
7. Aport. Viskasin aporti liiga lähedale. Glennu ei saanud head hoogu sisse. Tõi mulle lähedale. Kõrvale tuli aeglaselt. Hinne väga hea?
8. Koht. Peale aportit läks Glennu käima. Jäi ilusti lamama ja juurde tuli kiiresti juurde AGA otse kõrvale ja tegi veel korra sellise liigutuse, et jookseb kohe kohale tagasi. Andsin kõrval käsu ja ootasin pilgukontakti, seejärel sai loa kohale kihutada. Lamas kiiresti. Aga tore, et Glennu nii ähmi täis läks :)
Kokku saime 89 punkti, millega olen väga väga rahul. Kuigi olen kindel, et kui me poleks pidanud enne kõrvalkõndi püsilamamist tegema oleksime paar punkti rohkem saanud ma ei saa ka nende punktide üle kurta. Võistlus oli ikka väga korda läinud - ei ühtegi korduskäsku! Glenni täiuslikust esimemisest jäi vaid energiast puudu. Niiet mina olen ülirahul. 

Lõpp - tubli ja tublim :) Nii armsad ju!
Konkurents oli tihe: kolme esikoha punktid olid vaid ühepunktiste vahedega. Meie Glennuga saime 3. koha!
Enne autasustamist sai natuke nalja tehtud ja meetrist tõket proovitud. Glenn suurest hirmust tippis ennast enne tõket seisma ja siis hüppas kohalt otse üles - ainuke probleem on see, et nii ta ei liigu ju õhus edasi vaid prantsatab umbes samasse kohta tagasi maha - seepärast ei õnnestunud ka ükski hüpe puhtalt.
Orriga sain ka trenni teha ja minu suureks üllatuseks oli näha plastil isegi mingeid mängimise algeid. Küll oli tore!
Ei, mu koerad ei saa ikka omavahel läbi....kodus :)
Pilte kõigist osalejatest ja auhindamisest vaata SIIT!

Comments

Lotta said…
Suuuuur aitäh piltide eest! :)