Skip to main content

Agility võistlus, 23.09.11

Läksime reede õhtut veetma Tallinnasse, et Orru saaks 2 hüpperada A0 klassis joosta. Kohtunikuks Anne Tammiksalu. Algajaid maksi koeri kokku 9.

1. rada. Selline jooksmist nõudev rada. Mina nagu ikka ei tea, mida koerast oodata. Paaniliselt kardan juba häda nr 1 või veel hullem nr 2 tegemist platsile. Start algas tema raputusega, mul jõudsid juba õudusjudinad üle kere käia :). Orru isegi natuke jooksis - endal naba ta paigast ei jooksnud - mina ka mitte. Ja tagantjärele mõtlengi, et ma ise liigutasin ennast liiga aeglaselt - kartes koera kaotada. Igatahes suutis Orru raja edukalt ilma peatusteta läbida. Uhh, kergendus kohe! Vigu me rajal ei teinud ja kiiruseks tuli 4,28 m/sek, mis andis 3. koha!
2. rada. Natuke juhtimist nõudev aga mitte midagi rasket. Orru oli enne starti klaasistunud silmadega zombi :( ei keerutanud ainult vahtis mulle otsa. Stardis oli aeglane ja raja alguses vajas tugevalt ergutamist. Iga sajandik, mille ta veetis tunnelis kauem kui peaks tekkitas väikese paanika hoo. Selleks oli ka põhjust, sest kui pool rada sai läbitud ja joosta jäi vaid nö viimane sirge, arvas ta ei aitab küll ja asus hädatama. Oomaigaad ütleks selle peale :(. Ausõna ta selliseid asju trennis ei tee ülde. No super paha tunne on ikka küll. Ise arvan, et ta muutus närviliseks pärast esimest rada kui ta sai korraliku urina osaliseks, peale seda oli ta valmis kõigile urr ise ka ütlema ja muutus üldiselt kangeks. Puurist välja võttes oli ta ikka kange ja zombi, see kajastus ka jooksus, ja nagu ma õppinud olen siis tema maandab meil pingeid hädasid maandades. Videost on näha, et teine jooks oli ikka suht tujutu tegutsemine. Ta selliseid asju trennis ei tee, eks enesekindlus tuleb ajaga ja kogemusega.
VIDEO:

Comments