Skip to main content

Tunnelid III, 31.07.11

Tunnelite kolmas karikaetapp. Kohtunik nagu eelmine päevgi Leena Rantamäki-Lahtinen. Mõlemad koerad võtsid osa.
ORR
Algajate klassis osales üle 40-e koera! Orru nende seas. 
1.rada oli minu minu ja Orru jaoks ka tiba raske. Nagu ma rada õppides ütlesin: disklaff terendab silme ees - ja täpselt nii oligi. Kolmanda tunneli võttis Orr enda jaoks lähemast otsast. Tegelikult tuli teine DSQ ka, just sealt kust ma arvasin seda saavat. Aga mis tegelikult pettumuse valmistas oli Orru jalutamine rajal. Kuigi päris seisma seekord ei jäänud, et ringi vahtida (nagu Pärnus).
Dagris Punderi pilt:
IMGP0558
2. rada oli samuti keerukas. Üritasin temaga mängida enne rada aga mäng oli viimane asi tema meelel - samuti eelmine õhtu valmistatud kotlett sülitati suust välja, et saaks paremini nuuskida. Poole raja peal aga selgus, et Orrul on natuke kõht korrast ära ja sooled vajavad tühjendamist...
Olin pärast seda üsna tujust ära, lootused olid lollakalt kõrgel - ärgem arvake, et ma mingit kohta tahtsin või midagi, aga lootsin, et Orru tuju on hea ja ta keskendub mulle. Neis lootusi tekitas mulle viimane agility trenn, kus ma juba hõiskasin, et Orru keskendumine kasvab ja sellega ka soorituste õnnestumine ja kiirus. 
Aga järeldused sellest on, et ega enam halvemini meil minna ei saa, seega nüüdsest peaks ikka paremaks minema :P 
Video mõlemast rajast:

GLENN
1. rada. Unusasin raja ära ja oma ringi vahtimisega, et kuhu minna, jäin käevahetusega hiljaks ja suunasin Glenni valesse tunneli otsa. DSQ. Muidu sujus ja vaatasin, et kiirus oleks tulnud ka nii 3,6-3,7 m/s.
Väga äge Dagrise pilt:
IMGP0610
2. rada. Kah küllalt keerukas. aga seekord läks nii, et raja peal me vigu ei teinud - AGA ajaviga tuli 15.9 sekundit (kiirus 2,55 m/s). Minu meelest võttis tal ekstra hoo maha esimene tunnel, mis oli selline tiba lapik ja kuna Glenn pole kunagi tunnelist hoogu juurde saanud siis selline roomamist vajav tunnel oli eriliseks takistuseks.
Jälle dagrise pilt:
IMGP8061
Ja video ka:

Comments