Skip to main content

Agility võistlus, 30.07.11

Seekordsed võislused olid erilised, kuna koos tavavõistlustega peeti maha ka Eesti meistrivõistlused agilitys. Mina tegelesin sel võistlusel põhiliselt pildistamisega, niiet kõik osalejad sel päeval sai üles võetud: SIIN.
Lisaks pildistamisele sai Glennuga ka tavavõistlustelt osa võetud. Kavas 2 rada. Kohtunik Leena Rantamäki-Lahtinen Soomest. Kõik tulemused SIIN.
 
1.rada. Midagi väga keerukat ei olnud. Peale selle, et esimene pulk maha kukkus ja sellest Glennil esimene pool rada tuju ära oli, polnud häda midagi :) Tulemuseks viga + ajaviga = -6,06 kp. Kiirus 3,14 m/sek. Sellega saime kolmanda koha. Sellelt rajalt vaid pilte:
2.rada. Mõned kahtlased kohad aga täitsa joostav. Glennil JÄLLE esimene pulk maha, kuigi ma oma arust panin ta just tõkkest kaugemale, siis jooksis Glenn teisest tõkkest mööda. Nüüd on see koht kus treener võib öelda, et ma ütlesin ju! Sest treener soovitas kindlasti alustada jooksu teiselt poolt - just nimelt seetõttu, et koer teisest tõkkest mööda ei paneks - aga mina loomulikult ei suutnud uskuda, et mu koerake võiks kuskilt mööda joosta :D Sooritust võib vaadata videolt: 

Dagrise pilt, pärineb SIIT:
IMGP0320
Tulemuseks seega viga + tõrge + ajaviga = -15,16 kp. Kiiruseks 2,82m/sek. Aga sellegipoolest jällegi kolmas koht:

Comments