Skip to main content

Lumi lumi

Meie Glennile, nagu mainitud, meeldib kõige rohkem lumi. Kui on võimalus siis jookseb ta ringi just kõige paksema lume sees. Nt kui on kokku lükatud lumevallid siis just neid mööda on kõige parem joosta. Ja muidugi peab alati vaatama, mis on lume valli all. See näeb välja nii, et lumevalli peal olles pistetakse lihtsalt pea nii sügavale lumme kui saab. Eile tegime koos Glenniga talve esimese lumememme, ta oli väga abivalmis lumepalli veeretamisel.

Iga päevaga muutub Glenn järjest armsamaks, ma ei tea isegi kuidas see võimalik on, sest ta oli juba esimesest päevast super armas. Aga võib-olla lisab võlu juurde see, et ma tean, et ta saab juba üsna paljust aru, mis ma talle seletan. Igaljuhul on mul suuri-suuri raskusi temast lahus olemisega. Teda üksi koju jätta on aga lausa südantlõhestav tegevus, mida ma täna pean tegema. Ta peab siis 2,5 h üksi jääma. Loodan, et ta magab terve selle aja, aga kuidas teda selleks ajaks magama saada?

Comments