Skip to main content

Trenni mõtteid


Käisime Orriga laupäeval Viljandis Inga Järve koolitusel. Loengust polnud küll mul võimalik osa võtta aga trenni osast küll. Ilm oli kohutavalt palav. Minu eesmärk oli, et Orru keskenduks mulle. Esimene rajajupp: Orru oli selline nagu  ikka – hajutatud. Teine rajajupp oli katastroof – probleemi tõi eriti selgelt välja kuum ilm. Orru nuuskis nagu nina võttis ja tagatipuks tõstis tunnelisse jalga. Ehk siis näitas mulle iga oma rakuga, et tema seda värki ei taha teha. Sai selgeks, et nii me jätkata ju ei saa. Kolmanda ja viimase rajajupi tegime nii, et toidukausike ootas lõpus. See äratas Orrukest üles ja oli märgata OLULINE tujumuutus. Orr oli lõbus ja võis isegi kepselda toidukausi poole.
Olen väga rahul, et käisin seda 3 rajajuppi Viljandis tegemas, sest see lõi pea klaariks (ei teagi,  miks on ikka nii, et kodustes tingimustes ei näe täiesti ilmseid asju). Seega uus eesmärk on koera meeleolu treenida. Back to basics! Trennid lihtsaks ja toidukauss ka tagasi harjutuse lõppu! Kodused trennid on ka võimatult raskeks läinud. Nüüd jälle, kas ainult poomi, slaalomit või paari tõket ja korraga näiteks 3 kordust. Võistlustega ma ei teagi…A2-s on juba rasked rajad. Kindel on see, et A3-st hoiame eemale!!! Võistlustel tuleb ka sihiks võtta just hea tuju mitte hea sooritus! Unistustes virvendab ka see, et Orru mängiks…vot sellised mõtted praegu. 

Comments