Skip to main content

01.07.12. Agility võistlused

Lõpuks ometi on meie võistluspaus läbi. Pakkisime ennast kokku ja põrutasime esimesele ametlikule võistlusele üle 3 kuu. Võistlus toimus Tuhalas ja kohtunikuks Svetlana Kreslina Lätist. Mulle tema rajad meeldisid. Kõik tulemused SIIN.
ORR
Võistles esimest korda ametlikult ja avas oma võistluste seeria A1 klassis. Kuna võistlemistest on nii palju aega möödas siis ei teadnud isegi mida oodata. 
1. rada. Hüpperada. Iseenesest lihtne. Orrul oli muidugi miljon mõtet peas ja mitte ükski neist ei olnud seotud jooksmisega. Ehk siis selline soojendav sörk. Imekombel ta küll slaalomis nuuskis ja jäi korra seisma aga siiski jätkas õigest kohast. Kuna kohtunik ei andnud A1-s tõrkeid väga kergelt siis ka meie tõrge ja karistamata. Seega saime raja läbitud ilma vigadeta. Ja veelgi suurimaks imeks oli minu jaoks aega mahtumine, kuigi napilt. Kuigi tuju tegi mõrudaks see vastik nuuskimine rajal :(
Tulemus polegi ju paha - esimene ametlik start ja esimene puhas rada (kuigi kiirus vaid 3,26 m/sek). 18 osalejast saime 2. koha. 
2. rada. Agility. Natuke keerulisem. Orru sooritus oli tiba ühtlasem, enam nii palju seisma ei jäänud ja kaared olid ka väiksemad, kuna ta natuke vaatas mind ka. A pealt lendas alla ja sealt teenisime ka -5. Poomi võttis Orr stoilise rahuga ja mõnuga jalutas sealt üle. Kiiruseks tuli seekord 3,31 m/sek. Ja sellise tulemusega saime 4. koha. Kuigi kolmandale kohale kaotasime 1 SAJANDIKU. Aga just see teebki agility agilitiks!
3. rada. Jälle agility rada. Lihtsam kui eelmine. Võtsin plaani joosta lihtsalt koerast eest ära, lootuses ta käima saada. Algas küll üliaelgaselt. Aga lõpuks sai natukenegi hoogu juurde. DSQ tuli tõkkelt tagasipöördel. Minu käsud olid hopp ja siia. Ja koer tegigi seda, siia käsu peale keeras otsa ringi ja hüppas tõkkelt tagurpidi tagasi. A- tõkelt jälle hüppas. 
Kõikide jooksude videod:

GLENN
1. rada. Algus oli trikiga. aga meil õnnestus sealt puhtalt läbida. DSQ tuli aga täitsa ootamatust kohast minu jaoks. Ma ei näinud üldse seda võimalustki, et ta võiks peale slaalomit tunnelisse minna. Ju ma siis natuke tuuleveski olin. Aga Glenni tuju oli mega! Ja tema kohta kiiruski oli väga hea!
2. rada. Õppisin rada nii hoolega, et unusasin meelde jätta, et teine tõke oli ümber. mina saatsin Glenni suure hooga otse tõkkele ja siis avastasin, et numbrid on valel pool. Nii see DSQ tuligi. Glennil tuju ikka väga hea. Tegelikult rada edasi vaadates oleks me ikkagi raja teisel poolel DSQ saanud.
3. rada. Glennu oli juba väsinud. DSQ tuli sealt, kus ma seda kartsin. Glenn läks tunneli asemel A-le, kuna ma ei saanud A-d kuidagi blokkida siis oli see suht paratamatu :) Niiet jälle DSQ.
Kõik Glenni jooksud:

Olen isegi Orriga täitsa rahul, kuna ta ikka vaatas lõpuks mind ja oleks võinud ka hullemini minna. Glenniga olen ka rahul, sest ta tuju on nii hea!

Comments