Skip to main content

Tuuli reisipäevik, vol. 5


27. päev. 12.12.2011, esmaspäev.  
Hommikul oli väga raske tõusta kuna olin peaaegu pool ööd üleval, sest nii kohutavalt palav oli. Kõik aknad uksed olid lahti aga ei mingit tuult. Ja no ei saanud magada. Hommikul läks jahedamaks ja siis tuli ka uni. Ärgates kohtusin ka noortega, nad jäid ju eile Fremantle´sse sõpradega jooma. Tim oli ikka asja tõsiselt võtnud ja ennast korralikult kinni tõmmanud ja selle käigus tundus talle laheda mõttena lasta omale uus soeng teha. Hari. Mõeldud tehtud, sõber ajas külgedelt ilusti nulli ja valmis oligi. Minul muidugi nalja kui palju. Temal aga hommikul hirmus paha ja piinlik. Nüüd käib kõikjal mütsiga J. Pärast hommikust meelelahutust ülikooli. Mässasime niisama pool päeva ja peale lõunat läksime laborisse eile võetud veeproove tegema. Sellega läks ikka mitu tundi. Peale seda oli kell niisugune, et kojumineku aeg käes. Oli küll plaan ujuma minna aga ilm on tõsiselt pilves. Õhtul hakkas padukat sadama. Jälle korralikult. Ja väga korralik äiksetorm oli ka. Välgutas nii seitsmest õhtul kuni kaheni öösel. Õhtul olin varakult väsinud ja läksin tuttu juba 11 aeg. Kuna magasin aken lahti siis kolme aeg ärkasin naabrite kisa peale üles. Nende väike titt nuttis, ema aga ei viitsinud üles tõusta ja oli kole vihane, et laps nutab. Seega ta röökis lapsele teise tuppa: „F...K OFF, Joe!“ või „SHUT UP!“ Uilgas ja närvitses. See kõik muidugi lapsele rahustavalt ei mõjunud ja seega nuttis ta päris kaua. Pidin akna sulgema. 

28. päev. 13.12.2011, teisipäev.  Kinos
Tuju on hea. Ilma on pilves ja jahe. Ülikoolis oli kõigil jutuks eilane sadu, jälle väga suur hulk vett tuli maha – neil kohe sensatsioon. Sai andmeanalüüs tehtud ja seda kohe täitsa pool päeva. Oi kui hea tunne oli! Nautisin kohe :) Lõuna ajal läksime ära poest läbi ja Birgoti juurde. Aga poest ostsin maasikaid! Võtsime kooki ja avastasime telekast Eesti filmi käimas: Head käed (2001). See oli ikka väga sürr, kui telekat klõpsutades jäi silma mees, kes oli täpselt nagu Lembit Ulfsak, seejärel oli tema kõrval mees, kes oli täpselt nagu Tõnu Kark ja tagatipuks hakkasid nad veel eesti keel rääkima. Tuligi välja, et sellist filmi lastakse austraalia telekast. Väga veider. Kuna ikka ilm on selline, et tibutab ja ei tibuta siis ujuma ikka ei saanud. Oi mul on kena isuke tekkinud. Täna sõin kooki ja siis õhtusööki kõvasti ja magustoiduks mugisin pool kilo maasikaid. 
Kõht oli nii täis, et ei taha midagi enam nähagi. Aa maasika pugimise kõrvale vaatasin juba traditsiooniks saanud Sõprade osasid. Õhtul läksime naismajakaaslastega kinno. Filmiks "New Year´s Eve". Osatäitjateks 1001 kuulsat näitlejat ja nagu arvata oli siis sisu eriti ei olnud. Nalja oleks võinud rohkem saada ja nagu selline laialivalguv imal asi oli. Aga ajatäitena täitsa okei.

29. päev. 14.12.2011, kolmapäev.  Viimane päev
Päev algas nagu alati ülikooli minekuga. Seal lasime lõuna ajal jalga kuna lõpuks oli ka ilma ilusaks (see tähendab tegelikult palavaks ja raskesti talutavaks) siis oli kindel värk ujuma minek. Vesi tundus jube külm aga ma suutsin seekord isegi kilomeetri kokku ujuda. Seda siiski mega aeglases tempos, sest kõtu hakkab muidu valutama. Seekord polnud ilusaid inimesi vaadata. Oli üks kõhnapoolne umbes 20 aastane mehehakatis. Ta polnud üksi, temaga oli kaasas nii ligi 40 aastane 150 kg raskune üliüliüli karvane mees. Peale teineteisele vee pritsimise ja naeru kihistamist hakkasid nad natuke amelema. See oli väga veider, sest nad olid ikka nii koledad koos ja üldse ei sobinud. Asja juures oli veelgi veidram see, et see megakarvane paks oli see naiselik, muudkui itsitas ja pärast hoidis oma käekotti nagi preilid ikka. Ja kleenuke poiss oli siis see mehelik…veider oli see J. Pärast neid tuli vette 2 lähis-idast pärit meest, kes mõlemad ei osanud üle 2 meetri ujuda, naljakas osa oli see, et üks neist õpetas teist ujuma. Minu silma jaoks „ujusid“ nad mõlemad täpselt sama moodi J. Üldiselt oli rahvast vähe. Mina vana tuntud tarkpeana unustasin päiksekreemi panna. See tähendas, et basseinis oldud ajaga sain korraliku põletuse. Käevarred eriti.
Õhtul tegin kõikidele pannkooki. Kõik sõid kõhud punni ja kiitsid, et parimad pannkoogid ever. Kahju inimestest kohe, et nad pole häsid pannkooke saanud. minu jaoks olid need sellised harju keskmised plönnid.
Asjad on ka juba pakitud. Homme algab tagasisõit.

30. päev. 15.12.2011, neljapäev.  Singapuris
Ärkasin suurest ärevusest juba enne kuute. Hommikul käisin kaalu pealt läbi – näit nagu viimased 4-5 kuud ikka. Tegin toa nii korda, pesin kõik mulle antud rätid ja panin riidepuud ilusti J
Neid riidepuid olen ma nii tahtnud panna juba viimased 2 nädalat. Aga ma ei tahtnud nii hull endale ka tunduda, et korjan kõik riided puudelt maha, panen riidepuud ilusti järjekorda ja siis riided tagasi – kiusatus oli küll. Nahk kuivab mega-giga hullult. Peale 9 olin valmis minema. Kohver kaalus 21 kg ja seljakott 11 kg. Kell 10 tuli takso järgi, taksojuht oli lahe mees ja rääkisime kõigest alates põuasest austraalia suvest kuni venelaste integratsioonini Eestis välja. Avastasin, et olen mõnes mõttes Eesti koha pealt loll. Taksojuht küsis, et mis on meie peamine ekspordiartikkel ja millega Eesti peamiselt tegeleb? Ausaõna võttis sõnatuks. Ei osanud midagi nagu öelda – Eestis on kõik ju väike. Üks asi, mis lõpuks siiski pähe tuli oli meie IT mehed ja Skype J. Lennujaamas sain ilusti kenasti asjad aetud. Minu lennuk, taga vasakul näha Perthi pilvelõhkujad:
Väljasõit hilines, saime õhku 40 minutit hiljem kui planeeritud. Maandusime kell 18. Seekod oli toit täitsa normaalne, soojast toidust sõin ainult kana aga sai oli hea ja sinna vahele oli ka täitsa head juustu panna. Magustoiduks täitsa hea jäätis. Vaatasin ära 2 filmi. Esiteks „Crazy stupid love“, mis oli nii enam vähem – pigem niisama ajatäide ja teine oli austraalia film legendaarsesr kelpiest „Red dog“.  Selle filmi ajal tuli täitsa kohe mitu korda nutt peale (pole ka imestada, mul tuli teisipäeval kinos pisar silma selle peale kui filmis kutsikas inimese nägu limpsis). Ahjaa annetasin 4 eurot Aafrika põuahädalistele perekondadele. Noh tegelikult võtsin selle eest kaasa lennukis antud kõrvaklapid ja teki (finnairi tekk on mäletatavasti über õhuke). Jõudes singapuri lennujaama tabas mind ei tea mis ahastus, juba lennukis tundsin, et pea kuumab ja valutab. Kõndides lennujaamas hakkas selg ja kõht lisaks sellele pistma. Mul tuli selline kurbus ja üksindus peale, et pidin selle igatsuse välja laskma. Nutsin siis peatäie. Kena teenindaja oli päris mures ja minu juurde tulles oli ta esimene küsimus, et kas mul on päevad. Hahaha. Tegi mul tuju kohe paremaks. Aga tegelikult pärast vetsus käimist, söömist JA käru muretsemist läks tuju ka heaks. Nii hea on kui ei pea seda seljakotti seljas vedama vaid saab kärule panna ja siis pole üldse raske, juhuu! Igal pool näitavad sildid, et lennujaamas on WiFi ka aga minul küll pole. Sain siis teada, et tuleb minna infolauda ja endale kasutajanimi ja parool küsida, siis saad interneti 4 tunniks. Minu pesa:
Siis vaatasin ka veel ühe filmi ja oligi nagu aeg otsa saanud. Pidin minema lennukile. Minu piinakamber 12 tunniks:
Lennuk väljus südaööl. Absoluutselt punnistäis lennuk oli ja meeletult kitsas. Õnneks mul oli aknaalune iste, mis kahjuks oli katki aga kogu lennukis oli vaid veel 1 iste ja see ei olnud aknaalune kohta ja kui ma ennast eriti ei liigutanud siis ei saanud arugi, et tool logiseb. Meelde jäi vaid see, et kitsas oli. Filmivalik oli nigel ja toit oli väkk. Finnair sakib sajaga.

31. päev. 16.12.2011, reede.  Kodus
12 lennutundi venisid ja venisid, magasin halvasti, sest liigutada ju ei saanud. Õnneks siiski olin nii enam-vähem magavas olekus kolmest kuni kaheksani. See aitas neid õnnetuid lennutunde veeta. Pole vist vaja öelda, et söögikorrad jäid mul vahele, välja arvatud kukkel. Kuna enne keskpäeva polnud kohale jõudmist oodata siis vaadatasin kaks filmi: Harry Potteri miskise osa ja „30 minutes or under“ Oli vist. Ausalt öeldes, ei viitsinud kumbagi süveneda. Ootasin kohale jõudmist. Veel väsitavamaks muutis lennu see, et me lendasime nö päikesetõusu eest ära. Pimedaks läks väljas kell 8 õhtul ja kell 12 päeval (minu jaoks) oli ikka kottpime, sest kohalik aeg näitas 6 hommikul. Aa sõitsime ka Tartust üle – nii lahe tunne oli! Helsinkisse jõudsime kohaliku aja järgi 06.25. Minu Tallinna lennu väljumiseni oli 1 tund. Tuli teha läbi põhjalik turvakontroll, kus naine mind läbi katsudes, üritas värvli vahele vaadata, aga kui sai aru et mul rasedateksad mis ulatuvad kurgu alla siis sai aru mis värk on. Turvaväravast sain läbi mõned minutit enne 7. Ja peale seda tuli minna passijärjekorda. Ja osssa poiss kui pikk see oli. Ja ainult 1 töötaja oli tööl. Vaatasin, et nii mul küll ei õnnestu oma lennule saada. Aga mul vedas ja kella 7-st avanesid elektroonilised passikontrollid EL-i kodanikele. Kuna teised uimerdasid ikka järjekorras siis sain sealt kohe essana läbi ja sai oma väravat otsima minna, jõudsin veerand tundi enne väljumist kohale. Lennuk Tallinnasse oli väike, mis tähendas, et see raputas ikka kõvasti – mul enesetunne eriti heaks ei läinud. Pagasi sain kätte 8:30 ja seejärel sain juba Raidot kallistama minna. Nii hea tunne!!! Natu asjaajamisi Tallinnas ja koju jõudsin 11.30. Niiet tagasi reis kestis 32 tundi. Oi kui super väsitav see oli. Nüüd olen kohutavalt väsinud. Minu jaoks on juba südaöö, millele eelnenud 2 väga lühikest ööd.
Seega lõpetan oma väikese seikluse teisel pool maakera ja blogi jätkub uuesti koerteteemadel J

Comments