Skip to main content

Tunnelite I etapp, 30.04.11

Osalesime tunnelite karikasarja I etapil. Kohtunikuks Inga Järv. Meeleolu ja õhustlik super! Kõik tulemused SIIN
Esimest korda tuli võistelda kahe koeraga:


ORR. Orrile esimene võistlus. Algajate klassis võistlejaid 52!!! 
1. rada. Rada lihtne ja kiire. Mõtlesin olla kaval ja kasutada stardis abilist. Läks nii nagu ma kartsin - Orr hakkas lõbutsema Ingega, kes teda nii armsalt ja hellalt kallistas, seejärel oli vaja ka teised lähedal olevad inimesed üle vaadata - noh ja kui teisi enam polnud siis võis minuga ka tulla. Minu üllatuseks otsustas Orr isegi joosta rajal! Ta vist sai päris hea dopingu võõrastest :) Igatahes jooksime!!! Tegin vea seal, kus oli ainuke koht, kus ma teadsin, et vigu tehakse - ja astusin mõnuga sellesse ämbrisse- keerasin keha liiga vara ära ja Orr tuli tunneli otsast mööda. Saime tõrke, -5. Siis lõpuni ilusti. Aga mina oli nii õnnelik, et koer jooksis, et suutsin vaevu ennast vaos hoida!!
2. rada. Koos kotiga. Super sujuv ja väga mõnus rada. Mõtlesin jälle olla kaval ja mitte kasutada abilist stardis. Ikka läks start lörri: Orr hakkas jooksma tunneli poole, mina regeerisin hilja, mille peale hakkas Orr tagasi tulema, mille peale hakkasin mina jooksma. Selle kammaja peale ei teadnud Orr enam üldse, kas me jookseme või mitte, sellest tulenevalt oli ta ka aeglane. Eriti 3. ja 4. tunnel, kus vahepeal ta lausa kõndis! Raja teise poole peal sai Orr aru, et ikka lahe on ja võib joosta ka :).
Kokku saime 52st võistlejast 31 koha, niiet tubli koolipoisi keskmine tulemus :). Mina oli aga ise seitsmendas taevas, et koer ei jooksnud keset rada minema ja et ta suutis ennast liigutada!!! 
Video mõlemast rajast:



GLENN
1. rada. Glennil super tuju! Üritasin rõhuda kiiruse peale- aga tulemuseks saime hoopiski DSQ, kohast kus ma oli täiesti kindel, et ta tuleb õieti ja seega juhtimisega seal ei tegelenud üldse :D Pärast nägin, et jah, too vale tunneliauk oli nii ilusti täpselt loomale ees ahvatlemas. Noojah juhtub ikka ja üritasin võimalikut kiiresti edasi joosta.
2. rada. Oli koos slaalomi ja A-ga. Tegin vea Glenni slaalomisse juhatades, nimelt vehkisin käega kui olin juba slaalomi õigest kohast möödas ja Glenn tubli loomana läks sealt sisse, kust ma näitasin :(. Pärast seda läks mul tuju vets ära. A-takistust võttes ei ütelnud ma talle käsklust vaid lihtsalt vahtisin teda - Glenn tuli A-lt alla ja vahtis mind vastu - korrektselt ta ei tulnud ja ma ei osanud ka selle peale midagi teha. Vahtisin teda nagu pooletoobine ja siis otsustasin, et jookseme edasi. Ülejäänud rada kenasti. Olin enda peale ikka pahane, et rikkusin oma tujudega koera jooksu ära, loodan, et see ei riku Glenni tuju järgmisteks radadeks! Tulemus -5.
Kokku kahe raja peale suutsime jääda viimasteks 17st võistluspaarist.
Video mõlemast rajast:

Comments