Skip to main content

Agility võistlus, 14.05.11

Seekord siis võtsime ette tee Tuhalasse. Kohtunikuks Anne Tammiksalu. Ilm oli selline, et pidevalt tibutas ja oli üsna jahe. Kõik tulemused SIIN (A1-A3) ja SIIN (A0).
ORR
Otsustasin, et Orruga võiks ka nüüd võistelda. Küll veel A0 klassis ja ainult hüpperajal.
Niisiis Orru teine mitteametlik võistlus. Rada ise oli lihtne, suurimaks mureks oli pikkushüpe, mis oli ikka tõeliselt pikk meie jaoks - viimati ja ühtlasi ka esimest korda tegime seda 17. aprill Tallinnas koolitusel olles - minu kartustel oli alust. Orru kõndis pikkushüppest üle :) Üldiselt aga Orr ei jooksnud, vaid oli pea laiali otsas ja ei suutnud ära osustada, kas inimesed ümberringi on ägedad või hirmuäratavad :) Nii ta uitas natuke mööda rada ringi ja jooksmisest võis vaid unistada. Muidugi oli oma osa märjal murul (uus element), mis lõhnas nii toredasti (õnneks ta küll plastsil ei nuuskinud) ja sellel, et mul polnud mitte midagi nämmat kaasas, lootsin, et mingid pirukad ajavad asja ära aga Orr ei olnud saiast huvitatud. Tulemuseks 1 viga (pikkus) + tõrge (rajal ringi patseerimine) + ajaviga 4,03 sekundit = -14.03 karistuspunkti. Kiiruseks 2,83m/s. See andis meile 8.koha. Kokku oli võistlemas 15 algajat (kõik suurusklassid koos).
Pilte rajalt:
GLENN
1. rada. Hüpperada. Päris mõnus pähkel. Oli juba üsna kindel ette ära, et Glennu lendab okserisse sisse, mida ta ka tegi. Glennul oli mõnusalt hea tuju (eks oma osa oli ka jahedal ilmal). Kõik mu juhtimisvõtted töötasin ilusti. Tulemuseks 1 viga (okser) + 1 tõrge (müüril) + ajaviga 4,88 sek = -14.88 kp. Kiirus 3,27 m/s. Kokku andis see 2. koha (2 koera vaid aja kirja saidki, kokku A2 maksikoeri 6).
Video (kvaliteet on küll jube, sest tehtud mu moblaga):

2. rada. Agilityrada. Kartsin, et kontaktpinnad on libedad ja Glennu ei liiguta end A otsas üldse. Tuju oli tal ikka väga hea. Rajal oli jällegi päris mitu kohta, mis nõudsid parajalt nuputamist. Kartisn ka pikkushüpet, sest hoo võtmiseks oli lühike maa. Jällegi kõik mu juhtimisvõtted töötasid ja isegi pikkushüppest hüpati ilusti üle. Eelviimasel tõkkel, kui olin ilusti õieti juba Glenni tõkkele saatnud, mõtlesin, et see vist ikka valesti ja hakkasin teda tagasi kutsuma kui siis meenus (tänu kohtunikule), et ikka esmane variant oli õige, disklaffist pääsesin ja sain tõrke..uhh. Liiga ladusalt läks rada vist :D. Tulemuseks -5 + 4,25 sek ajaviga. Kiirus 3,13 m/s. Kiirus kannatas ka seetõttu, et ma ei saanud ise täie kiirusega joosta, sest libe oli. Tulemuseks 1 koht!!!
Video:

Mulle super-hüper meeldis Glennu supertuju!!!
Nüüd saavad koerad nädalase trennipausi, sest ma lähen Rootsimaale ennast harima.

Comments

Mya said…
Tubli Glenn! Palju õnne!