Skip to main content

Terjerite AG MV 2014

1. mail toimusid mitteametlikud terjerite meistrivõistlused agilitys. Osalesin Grace-i ja Orriga. Kuna Glenn veel 8 aastane pole siis ta veterani klassis osaleda ei saanud aga Open klassi kõrged hüpped on talle liiast. 
Grace ja Orr mõlemad Open klassis. Kohtunik Marje Piiroja. Tulemused SIIN.
Grace, open mini, osalejaid 17
1. rada. Meie kui A1-s kobatsejatele täitsa võimatult raske rada. Rada nõudis koerajuhilt igal sammul juhtimist ja koeralt teatud oskusi. Mul puudub võime kahjuks koera koguaeg juhtida ja Grace-il puuduvad mõningad oskused. Mudugi ei osanud ma ette näha, et see rada meile selliseks katastroofiks kujuneb. Pole mõtet isegi rääkida, mis valesti läks sest ajasäästvam on rääkida, mis õieti läks. Esimesed kolm tõket läks õieti - siis algas jama. Terve raja pealt läks vast veel õnneks mõni üksik tõke ja kott, sest sinna oli raske valesti siseneda :) 
2. rada. Agilityrada. Rada oli minu oskustele natuke kohasem. Ja täitsa ilusti õnnestus kõik. Graceil kiik ilus - võib olla isegi suts liiga kiirustas - natuke veel ja hakkavad hüpped tulema. Kontrollisin poomiotsa ja seega jäin slaalomisse saatmisel hiljaks aga tubli Grace parandas end kiirelt. Pärast A-d teiselt hüppelt kartsin, et ta jookseb mööda, sest mul oli jube kiire edasi minna. Jäin siis teda kontrollima ja nii ma enam ümber saatma ei jõudnudki. DSQ. Aga muidu oli täitsa ilus rada.
Orr, open maksi, osalejaid 4
1. rada. See oli ka Orriga päästeoperatsiooni rada. Enne slaalomit jäi väga vähe disklaffist puudu. Pärast slaalomit unustasin valssida (nagu ka Grace-ga). Enne kotti vist ei väljendanud ennast selgelt ja Orr jooksis hüppest mööda. Sain ta tagasi (tõrge). Pärast kotti jäin ümbersaatmisega hiljaks ja disklaffi vältimiseks lihtsalt seisin füüsiliselt Orri teele ette (selle eest same tõrke ja vea). Kokku saime -15, lisaks ajaviga 6,2 sek. Kiirus soperdamise peale vaid 3,26 m/sek. Oma sopedamisste ja päästmiste peale kulus ikka ilusad 10 sekundit kokku :) Muidu oli Orril täitsa hea tuju!
2. rada. Poomini täitsa ok. Poomi jälle kontrollisin ja nagu ka Gracega jäin slaalomisse saatmisel hiljaks aga kuna Orr on suurem koer siis ta jõusid selleks ajaks juba valesti slaalomisse sisse minna. -5. A-lt saime vea ja pärast A-d suutis ta minna tõkke taha. DSQ. Ja jälle ma ei jõudnud Orriga ka sinna, kust Gracega DSQ saime. Ma olin jube vihane enda peale, et kuidas ma suudan 2 korda rada täpselt samade vigadega juhtida. Pähh. Aga Orril oli täitsa lõbus tuju. 
Kuna maksides oli nii väike konkurents siis nende kahe raja koondtulemus andis 3. koha

Comments