Skip to main content

04.05.14. Agility võistlused Pärnus

ORR, A3, maksi, osalejaid 27, kohtunik Vytautas Guobys (LT)
1. rada. Rada omade lõksudega. Orr oli millegipärast täitsa lukus ja stardi kõõritas silmi. Pärast pikkust oli Orril selge siht lõksuna ahvatleva vale tunneliaugu poole. DSQ. Tegelikult ma vist õppisin ikkagi jookmist teiselt poolt aga kuna mul oli rajal aega lahedalt käes siis jäin siiapoole, et blokeerida vale tunneliots. Blokeerimisest ei tulnud midagi välja. Edasi me eriti palju ei tegelenudki agilityga vaid lihtsalt jooksime takistuste vahelt platsilt ära.
2. rada. Ta oli nii pahas tujus, et väkk oli joosta. Slaalom oli nii aeglane ja pärast seda oli tal aega rajaabilisi vaadelda. Mingi hetk tuli tal ikka natuke eluvaimu juurde. A ja poomi pealt astus aga ilusti üle. Eks kuna ta nii aeglane oli siis kiirustasin ise väga edasi. Tulemus -10, kiirus 3,79 m/sek ja sellega 11 koht :)
3. rada. Viimane hüpperada, mida me tegelikult järjekorras jooksime täitsa viimasena. Kõik olid juba väsinud. Saime kohe kolmanda tõkke pealt DSQ, ei osanud ette nähagi, et Orr lendab tõkke taha. Soperdasime ülejäänud rada, üritades hoida positiivset joont ja head jooksusammu :)
ORR, Open, maksi, osalejaid 27, kohtunik Svetlana Zolotnikova
Siis kui A3 ringis minid jooksid sain Orriga Open radu joosta.
1. rada. Hüpperada. No pärast hästi saime hakkama. Lõpupoole väike kobatsemine oli ja kiirus oli selline täitsa korralik võistluskiirus. Tulemus puhas rada, kiirus 4,38 m/sek. See on vist selle aastane kiirusrekord võistluselt. Aga ikka 11. koht :D.
2. rada. Orr oli lukus. Ei saanud kohe alguses pimeda eestlõikamisega hakkama, ja sellest tuli meil väike sekeldus. Aga muidu tuli välja puhas rada. Kiirus vaid 3,64 m/sek. Sest ta muudkui kõndis ja kiirendas jne - väga ebakindel tempo oli. See andis 8 koha
GRACE, open, mini, osalejaid 18, kohtunik Svetlana Zolotnikova.
Gracega oli lugu keerulisem, sest minid jooksid openit samal ajal kui A3 maksidki. Jooksmisega polnud probleeme aga raja õppimine kippus kattuma üksteisega. 
1. rada. Alguses üritasin väikest kaart saada aga see info tuli tema jaoks hilja. Slaalomisse minekut kartsin, sest niipalju lõkse oli ümberringi. Grace läkski hüppele. DSQ. Videost on muidugi näha, miks ta seda tegi. Ma absoluutselt ei keeranud oma õlgu ära. Meie koostöö on veel nii rabe, et ma üldse ei usalda Grace ja siis keskendungi käed laiali tema kutsumisele - selle asemel, et juhtida looma õigesse kohta. Ülejäänud raja vead tulid jällegi minu viitsimatusest juhtida. Aga viga peale pikkust oli vist paratamatu. Või võib-olla ka mitte...
2. rada. DSQ tuli minu hilisest valsist. Hetkel kui Grace tunnelist väljus, liikusin mina A suunas (mis sest et tagurpidi). Ja nii ta A peale jooksiski.  Õppinud olin ma seda kohta teisiti aga teisi vaadates tegin ikka teiste järgi. Kiik oli ka huligaane. Muidu oli enam vähem.
Kogu päeva oli kaasas ka vapper Bianka, kelle oli väga lõbus:

Comments