Skip to main content

Ameerika reis, vol 3.

Kolmapäev, 26. Veebruar
Ärkasin juba enne äratuskella. Rääkimata sellest, et üks soomlane arvas et oleks tore mulle kell 3 öösel helistada.
Panin riidesse ja läksin hotellist välja kell 5.30.
Leidsin kergesti õige pargi üles ja sain kiibi ajavõtmiseks, mille pidi panema pahkluu ümber. Siis oli passimist palju. Jooksjaid oli registreerunud 600!!! Start anti alles kõvasti peale 6.30, mis mulle eriti ei sobinud. Algus oli täitsa raske. Aga mingi hetk läks nagu kergemaks. Aga  nii 4 km pealt tulin ära, sest mu kell näitas juba 6.50. Aga oli vaja jõuda tagasi hotelli, pesus käia ja plaan oli juba 7.30 hotellist välja saada. Niisisi jooksin finiši asemel hoopis hotelli. Käisin kiirlt pesemas ja kiirelt valmis ning saingi plaanitud ajal juba välja minna. Loomulikult olin ma näost punane kui troll ja lootsin, et see läheb kiiresti üle. Täna oli ju minu ettekande aeg ja väga sobivalt oli minu ettekanne esimene.
Ettekanne läks rahuldavalt ja paneks endale hindeks 4-. Üheksa aeg läksime hotelli tagasi hommikust sööma. Jälle umber 35 dollart per nägu. Õnneks sai selle ilusti toa arvele panna. Ülejäänud päev jätkus konverentsil.
Pärast käsisime tunnikeseks basseini ääres ja kastsin ennast korra isegi vette.
Kuue aeg käsime jälle Tiidu ja Birgoti toas ilusat vaadet nautimas.
Siis õhtusöögile. Võtsime Lauraga 1 pitsa kahe peale. Pitsa oli väga hea – värskelt tehtud ja mõnus! Juurde tuli võtta muidugi kokteil. Unustasin piltigi teha. Tegelikult oli nii pitsa kui kokteil väga ilusad. Kokteili juures oli orhideeõis ja puha. See õhtusöök oleks mulle maksma läinud ~23 dollarit koos tipiga. Aga saime jälle oma krediiti kasutada ja ei pidanud midagi maksma.
Kokteil hakkas pähe rohkem kui oli plaanis. Pärast õhtusööki seiklesime Lauraga eesmärgiga leida ööklubi, kus pidi toimuma konverentsi üritus nimega NerdNite. Olime juba seiklemisest väsinud ja käega löönud kui koduteel keerasime otsa ringi ja lihtsalt jälitasime minegid konverentsilisi. Ja voilaa jõudsimegi ööklubisse. Jälle tuli näidata turvale juhiluba. Klubis oli küll rahvast palju AGA õritus oli ilgelt jama. Mingi nohik laulis oma kidraga strippari puuris mingit „vaimukat“ laulu toas istumisest ja andmete allalaadimisest. Kahjuks ta lauluoskused just parimad ei olnud. Ruum oli tõesti nohikuid täis. Kuna meil oli uni ja pidu oli igav siis pärast 5-10 minutit läksime tagasi hotelli.
Õhtul sain jäle Binakat ja Raidot näha. Olin tõeliselt väsinud ja silmad lihtsalt vajusid kinni, Magama läksingi 23 aeg.
Neljapäev, 27. Veebruar
Äratus 7.45. Täna öösel helistas mulle HRX-i kuller ja tahtis pakki tuua :). Hommukusöögiks pidin leppima poole õunaga (terve oli liiga suur). Ja konverentsile. Veetsin pool päeva ettekandeid kuulates ja keskpäeval saime tulema. Lõunaks ülejäänud pool õuna. Siis pesin kõvasti riideid
 ja käisin kaubamajas – otsin oma katkiste kõrvaklappide asemel uued ja hästi ilusad ja head! Enne õhtusöök käis meil tuvi toas. Nii armsalt tuli uudistama meile.
Õhtustama läksime hotelli baari, mille nimi oli Tapa Bar. Võtsime kõik pitsad. Sõin pool oma pitsast ja pool jätsin homseks. Pärast istusime ja jõime veel mitu kokteili, kuni baar kinni pandi, siis kebisime magama. Kell oli 12.
Reede, 28. Veebruar
Päeva algas tunnike varem kui oleksin tahtnud. Hommikuks matsutasin 1 lõigu eilast pitsat. Võtsime auto ja tegime väikese tiiru ümber saare. Nagu selgus siis saar ongi väga väike ja pikalt sõitmist pole kuskile. Esiteks läksime Pearl Harborisse.
Seal suurt midagi vaadata ei olnudki, sest me kuskil maksta ei tahtnud. Edasi tegime rannas peatuse. Seal oli küll selline mõte, et selline siis paradiis ongi.
Lained olid päris suured. Käisime jälle outletis ostlemas. Sain endale ilusa pluusi! Jummala rahul olen ja kannaks seda kogu aeg. Lõunaks sõin oma teise eilase pitsatüki. Tegime veel peatusi ja nautisime vaateid. Minu aku kõnges poole päeva pealt ära ja pilte enam teha ei saanud. Kuigi hommikul oli pilvine ja öösel oli vist sadanud siis päeva peale läks ikka väga kuumaks. Sain ka natuke päikest isegi.
Terve saare peal olid igal pool kanad siplemas.

Troopilise maiguga pargis sõin lõunasöögi pitsalõigu.
Kohalikus toidupoes saime ikka kõhutäie naerda ja korraliku turismielamuse. Kõik oli niii suur - naeruväärne - miks on mul vaja mingit pooleteise kilost võikarpi või 3 liitsist papist piimapakki, mida ei saa mugavat isegi kasutada.
Maanteeäärne puuviljalett
Kohalikel on talv :)
Kella viieks õhtul olime tagasi. Sõin toas oma viimase pitsalõigu, mis enam ei maitsenud kuigi hästi ja sättisime ennast välja. Jalutasime mööda randa kuni otsustasime ühes kohas maha istuda. Baar oli väga vali ja rahvast täis. Saime istuma. Tellisin mingi jõleda koksi, mis maitses nagu lagrits. Tellisin uue koksi – gin + toonik. Baarmen oli kahjuks vist tooniku unustanud lisada. Täiesti joomiskõlbmatu segu jälle. Õnneks baaridaam mu käest esimese koksi raha ei võtnud, vaid lihtsalt asendas uuega. Tellisime ka süüa. Mingi imelik liha oli. Aga muidu päris ok.
Tellisin uue koksi, seekord läksin kindla peale rum + sprite. Vana koks jäi kuskile veere peale, sest selgus, et on seadusega keelatud omada korraga kahte koksi?!!?!?!?! Toodi mu rumm spraidiga – võtsin lonksu ja täitsa pekkis – spraiti oli küll teelusika täis seal. Palusin ettekandjal panna kokteil suurde klaasi ja uhada kõvasti limpsi juurde. Siis lõpuks oli joodav jook. Muidu oli suht jama ja me olime ikka täiega eestlased, st ei suhelnud või kui suhtlesime siis 1 sõnaliste lausetega. Üks kelner päris kust me pärit oleme ja ütles, et neil olid suvel mingid eesti tüdrukud sealsamas baaris tööl. Muidu oli baar ikka suhteliselt vanade inimeste pärusmaa ja meilt ikka päriti pidevalt jälle dokumenti. Ja mingid vanamehed ikka küsisid et kas me oleme ikka nii vanad et baaris olla J. Suht vara läksime hotelli tagasi. Mul oli mega giga hüper masendus peal. Tahan jubedalt koju ja samal ajal täpselt sama palju tahaks veel 1 nädalaks jääda. Täielik emotsioonide segapundar!!! Magama sain kell 1 läbi.

Kallid lugejad. Tore, et teile meeldib seda postitust lugeda aga palun ärge jagage seda. See on ainult teile, kes te nagunii siin käite!