Skip to main content

Agility võistlus, 24.08.2013

Luigel kahepäevased võistlused. Meie osalemas vaid Orruga, vaid laupäeval. Kohtunik Antonin Grygar (CZ), meile tuttav juba Poolast, kus saime tema mahlakaid radu tunda :). Kõik tulemused SIIN.
1. rada. Oli täitsa huvitav, mitte midagi väga pead pööritavat aga samas kogu aeg oli pinge sees ning samal ajal oli see väga kiire rada. Ehk siis tore rada. Orrukese võtsin juba täitsa varakult välja ja tegelesin temaga enne starti, ta krõllas küll teisi koeri silmanurgast ja platsile minnes lukustus korralikult. Üritasin teda ikka ergutada. Tõrget parandades arvas ta üldse, et siinkohal maailm lõppeki. Aga õnneks siiski mitte.... :) Slaalom oli ka mega aeglane. Mina olin pärast rada pettunud - just Orru meeleolu pärast. Viimane takistus oli tõrge, mille Orru minu viimase hetke tagantlõikamise pärast maha ajas. Kokku -10 ja lisaks veel 3,39 sek ajaviga. Kiirus 3,33 m/sek ja 10. koht.
Pilt: Jelena Saga
2. rada. Rajaehitus sarnane esimesega. Pärast esimest rada tassisin Orru puuriga raja äärde. Ja võtsin ta puurist välja mitte enam nii vara. Jooskime ja hoidsin tähelepanu endal. Start oleks päris vägev tulnud kui ma poleks ennast valel poolt avastanud, pidin poolt vahetama ja see tõmbas Orru tiba pingesse. Slaalomi algus oli aeglane aga lõpupoole ta isegi tõstis tempot. Ilusad kontaktid. Meie suurim ajakadu on tunnelites - no ei ole talle need tunnelid mugavad, seal võtav kohe tempo maha. Eelviimane takistus okser - Orruke avastas okseri alles siis kui tuli juba hüpata ja siis oli see liiga hilja. Igatahes olin ma selle sooritusega väga rahul just seetõttu, et Orru oli pingevabam, kuigi kiirus polnud suurem asi. Tulemus -5, kiirus 3,73 m/sek ja jälle 10. koht.  
Imeline fotoseeria Krista Rämmannilt:
Tänud Liivikale videode eest!
Peaagu kõikidel selle suve võistlustel olen tõdenud, et Orr peab ikka olema melu keskel, et sellega harjuda ja ta peab võistlusi nägema - ja ikka ma ei õpi, et koer kohe raja äärde panna...

Comments