Skip to main content

26.05.13. Agility võistlused

Viimasel hetkel otsustasin ikka osaleda ja võtta Grace ka kaasa. Võistlused toimusid Tallinnas, Veskimetsas. Kohtunikuks Anne Tammiksalu. A0 tulemused SIIN. Orru võistluste tulemused SIIN ja SIIN.  
GRACE A0
1. rada. Väga hea jooksurada oli. Vaid 2x pidi valssima. Meile oli sedagi liiast. Tegelikkuses, start läks kenasti ja algus sujus hästi. Kõik oli tibens-tobens poole rajani. Siis tuli teha valss, millega ma arvatavasti hiljaks jäin, lisaks teeb Grace mõnusalt suuri kaari siis suure hooga vupsas ta hoopiski tunnelisse. DSQ. No pärast seda ma arvatavasti juhtimisega väga vaeva ei näinud ja Grace tuli tõketest mööda. 
2. rada. Kah mõnus A0 - ole vaid käbe ja jookse! Aga vot sellest käbedusest puudu tuligi. Algus oli selline, et päris ette minna ei saanud aga mul oli idee enne tunnelit eest lõigata! Videost muidugi näeb, seda polnud meile ette nähtud :D Imede läbi suutsin ma siiski ta tunnelisse saata. Edasi läks mõned tõkked sujuvalt, senikaua kui ma jälle hakkasin valssima, mis toimus lootusetult hilja ja Grace tuli hoopis tõkkest mööda ja siis valelt poolt tõkkele. DSQ. No kui isegi seal oleks kõik välja tulnud siis enne lõppu ootas meid DSQ ikkagi. Nimelt sirge jooks ja siis keeramine tunnelisse - Grace põrutas loomulikult otse hüppele edasi (mina jäin loomulikult täiesti lootusetult tema kutsumisega hiljaks).
Tegelikkuses jäin ma võistlusega täitsa rahule. Meie vaheline koostöö vajab kõvasti lihvimist aga iga korraga on see järjest parem! Ja ma ju olen harjunud jooksma suure ja aeglase koeraga, niiet pisikese ja väleda Gracega on mullegi kõik uus ja huvitav!
ORR
Enne võistlusi jalutades oli Orr täitsa ergas ja kontaktne. Ja niikui ma lähen teda stardiks võtma on ta juba kahtlustav ja ebakindel. Ma muidugi oma meelest olen ikka nagu tavaliselt ja püüan mitte välja näidata, et starti on minek aga ilmselegelt pole ma selles nii osav. Orr loeb mind ka üliüli hästi - ta tunnetab iga väiksemagi muudatuse ära. Ja trennides jälle ei suuda ma vajalikku närvipinget endale tekitada.
1. rada. Agilityrada. Rada oli üllatavalt lihtne! Oli küll juhtimist vaja aga raja raskusaste oli minumeelest täpselt A2! Orru natuke poomil põdes kohtunikku ja enamus rajast oli ta tempoks nagu ikka tugev sörk aga samal ajal oli tal meeleolu täitsa hea! Mina jäin rahule. Rajal meil vigu ei tulnud väike ajaviga tuli ikka - 0,93 sek (kiirus 3,52 m/sek), mis aga tähendab, et see rada loetakse puhtaks, mis omakorda tähendas, et olime teeninud välja serdi ja ülemineku A3
Tore on ikka kui midagi saavutad aga teisest küljest seal on rajad raskemad ja see küll väga tore ei ole :) 2. koha saime ka! 
2. rada. Hüpperaja PIDIME jooksma A3-s, mulle oleks mitmel põhjusel meeldinud selle hüpperaja veel A2-s teha. Meie esimene A3 rada oli ikka raskem. Kuigi jällegi oli ka mõnusaid jooksukohti, niiet mulle rada jälle meeldis! Orr oli täitsa lukus. Aga pärast teist tõket hakkas isegi jooksusamme näitama aga ma jäin kolmanda tõkke infoga hiljaks ja Orr seda mitte nähes põrutas sellest lihtsalt mööda. Muidugi oleks ma pidanud edasi jooksma aga ei tea miks ma läksin seda tõket uuesti võtma. Orrul vajus tuju uuesti ära. Üritasin teda ergutada ja edasi minna. Koperdamisi tuli veel, põhjust võib leida minu laisast juhtimisest. Aga enne lõpusirget olnud kolmik hüppe lahenduse tegi Orr väga ilusti! DSQ

Comments