Skip to main content

01.05.13. Agility võistlused

Esimest aastat toimusid Eesti Terjerite Agility Meistrivõistlused. Olime kohal (nagu 5 kopikat :P) oma kogu terjeritekambaga. Tulemusi arvestati 2. raja peale kokku. Kõik tulemused SIIN.
GRACE. A0
Grace osales oma päris esimesel A0 võistlusel. Varem on ta vaid tunneleid jooksnud. Kohtunik Keida Tirmaste. Osales 11 mini koera.
1. rada. Oli paar tunnelikohta, mida ma pelgasin. Grace ootas ilusti stardis. Raja esimene pool läks kenasti. Pärast viimast tunnelit avastasin ma end valelt poolt tunnelit (unustasin käe vahetada) ja tegin siis tagantlaõikamise. Olin kindel, et nüüd kas Grace tuleb hüppab tõkkelt tagasi või tuleb järgmisest tõkkest mööda AGA ta tuli suurepäraselt ja kõik sujus täiuslikult. Ma olin selle üle nii rõõmus!!! Tulemuseks puhas rada, kiiruseks ilusad 5,01m/sek
2. rada. Juba õppides oli mu suureks murekohaks esimese tunneli võtmine. Teoreetiliselt oleks pidanud valssima. See tundus halb mõte, sest Grace pole sellega eriti harjunud, et ma kukun keerutama rajal. Ja tagant lõikamisega oleks ma võib-olla järgmisse tunneliauku juhtimisega hiljaks jäänud (tagant järgi tundub see täita hea variant). Otsustasin siiski valssida (valssimine ise jäi lootusetult hiljaks muidugi) ja Grace tuligi tõkkest mööda ja üleüldse ei saanud aru kuhu minema peab (1 tõrge). Järgmist tunnelit õppides ma küll meenutasin endale, et pean koera tunneli lähedal ootama aga joostes läksin siiski liiga ette ja Grace tuligi järgmisest tõkkest mööda (2 tõrge) tagasi kutsudes hüppas ta tõkke valelt poolt ja sealt see juba välja teenitud DSQ tuligi. Edasi oli kenasti kuigi lõppu ma ei juhtinud ja seetõttu tuli Grace ka tõketest mööda. 
Kahe raja kokkuvõttes sai Grace 5. koha.
GLENN & ORR. Open
Kohtunikuks seekord Stefi Praakli. Kokku osales Open klassis 5 maksikoera (neist 2 minu omad :)).
1. rada. Lihtne hüpperada, sobilik nii A1-le kui ka vanematele. 
Glenn oli nagu Glenn ikka. Puhas rada ja kiiruseks isegi 3,75 m/sek!
Orriga  on rohkem muret. Enne rada mässasin temaga platsi ääres ja Orr oli täitsa mõnusalt kontaktne ja mulle keskendunud! Nii kui me platsile läksime, hakkas ta raja ääres seisvaid inimesi kahtlustavalt vaatama. Jooksin temaga natuke edasi tagasi, suts ebakindel ta ikka oli. Ja eks see ka jooksus kajastus. Raja teisel poolel korraks tõusis tuju koha päris heaks. Samas ega see jooks enam päris sörk ei olnudki. Tuju oli nõks parem ja seega ja liikumine hakkas natuke kiiremat sörgisammu näitama. Ma olin VÄGA rahul Orri tujuga. Tulemus: puhas rada, kiirus 4,18 m/sek.
2. rada. Agilityrada. Ainus murelaps rajal oli kohe algus: kuidas saada koerad poomi peale. Ülejäänud jällegi ka A-1le teostatavad.
Glennuga algus õnnestus (aitähh Keidale õpetussõnade eest). Õnneks oli üks tunnel valikuga, sest minu plaan saata koer kaugemasse tunneliotsa ebaõnnestus, kuna Glenn lipsas minu tagant lähemasse tunneliotsa. Nagu ma ütlesin õnneks oli see lubatud :) Muidu oli Glenn nagu Glenn ikka. Tulemus rajavigadeta aga seekord ajavigasest ei pääsenud, sest kontakpindadel jalutamine nõudis oma ja saime 4,06 sek ajaviga. Kiirus 3,15 m/sek.
ORR. Jälle platsile sisendes tõmbab kõrvad lidusse ja muutub ebakindlaks (aga ma pean ütlema, et hea uudis on see, et plasti kõrval sain ma ta mängima, mis varem oli samuti võimatu, niiet progress on hoos!). Seekord ma alustasin ikka kõndiva koeraga (oleksin pidanud stardis rohkem vaeva nägema). Poomil läks täitsa lukku, sest kohtunik ju ka liikus kõrval. Orrul oli vist nii suur tahtmise kohtuniku juurest eemale joosta, et pärast poomi kiirendas mulle ootamatult, niiet ma jäin kogu oma juhtimisega hiljaks. Seega tulemus DSQ. Poole raja pealt tõusis tal ka tuju. Kuna Orr oli kogu võistluse viimane jooksja siis oli mul hea võmalus natuke Orriga pärast rada platsil mängida (mida ta ta tegi!). Üldiselt olen ma ikkagi Orriga väga rahul, sest minu arust on ta tuju ja meeleolu paremaks läinud.
Kokkuvõttes sai Glenn I koha!!! Mis oli mulle tegelikult päris üllatuseks (minis-midis oleks selle tulemusega 3. koha peale platseerinud). 
Glennile väga meeldisid tema auhinnad, seakõrv ja pall eriti! Orruke jäi aga viimaseks. Niiet kõik oli tasakaalus :)

Comments