Skip to main content

25.02.12. Pärnu karikas IV

Kuidagi eriti hästi on mulle sobinud need Pärnu karikasarja ajad ja Orru pügamisplaanid. Nagu viimased korrad ikka siis sai kasulik ja meeldiv ühendatud :)
Tegu siis Pärnu karikasarja IV etapiga. Kohtunikuks Marje Piiroja. 
Jõudsime kohale napilt enne algust ja jalutamiseks aega ei jäänudki eriti. 
ORR: A0, kõik suurused koos, osalejaid 6
1. rada. Suured kaared ja aeglased reageerimised minu kutsetele ja nagu ikka tiba hajutatud olek määras kiiruse aeglasemaks kui oleks võinud. Rajal enne puna-sini tunnelisse minekut teeb ta veidrad sammud. Ma ei teagi, kas ta komistas või miks tal samm sassi läks... Kaks pulka kukkus ka maha. Mina oleks võinud kiiremini joosta aga ega minu sprinterivõimed on kahjuks limiteeritud. Muidu jäin ma üsna rahule. Tulemuseks -10 ja kiiruseks 3,96 m/sek.
2. rada. Jälle suuuured kaared. Enne starti nuuskis rohkem ringi ja see tähendas aeglasemat kiirust rajal. Pidin teda ikka päris palju ergutama ja kutsuma, et ta päris nuuskima ei jääks. Kuigi igasuguste keermiste kaared olid väga suured siis osa keeramiste aeglusest võib ajada libeda põranda kaela. Seekord tulemuseks puhas rada ja kiiruseks 3,86 m/sek (kuigi tegelikult oli rohkem jooksurada kui eelmine). 
Kahe raja arvestuses saime 3. koha.
Videod:
GLENN: A2-A3, kõik suurused koos, osalejaid 6
1. rada. Panin koera halvasti starti ja siis kutsusin liiga vara ära. Seejärel kui ma sain mingi valemiga koera tagasi starti siis läks ta ja tõi mängimiseks oma rihma, ise oli ta nii nalja täis. Alustasime siis uuesti ja seekord panin ta ikka korralikult starti ja võisime alustada. Kuna okser oli rajal siis loomulikult sealt pulk kukkus ja A-tõkkelt hüppas täiesti pätilt alla. Muidu isegi sujus ilusti kõik ja mu mõeldud võtted töötasid. Poomile minekut ei kontrollinud ja saatsin üsna kaugelt (ei tahtnud tunnelisse saata), sellest tulenevalt oleks ta poomi algusest alla sadanud. Tulemus DSQ.
2. rada. Õppisin rajalt ühte asja päris kindlasti - Glenn ei oska sülepööret :) Okseri seekord suutis ikka päris juppeks lammutada. Ja A-lt jälle hüppas. Liskaks kõigele sellele suutsin ma ka veel raja ära unustada ja nii see ära teenitud DSQ tuligi.
Muidu Glennil tuju täitsa hea ja õnneks ei lasknud ta oma okseri lammutusest väga tujul langeda. 
Videod:

Comments