Skip to main content

11.02.2012. Terjerite erinäitus

Terjerite erinäitusel oli hindamas nisukate kasvatajakohtunik Bojan Matakovic Horvaatiast.
Jõudsime kohale tunnike enne näitust, õhkkond oli rahulik ja ruumi meeldivalt palju. Sain Orrut kammida ja temaga näituseruumides ringi käia, niiet ta harjus olustikuga ja oli täitsa rahulik.
Ringis oli enne meid 1 isane veteran ja koos meiega 1 avaklassi isane. Orru käitus rahulikulult nagu kala! Teine isane koer ei huvitanud üldse (kuigi teist isast huvitas Orru väga). Orr lasi ennast katsuda rahulikult ja siis liikus täitsa hästi - kui norida, siis ta oli võib olla isegi liiga rahulik :). Aga peab ka kiitma kohtunikku, kes oskas koera katsuda ja oli ise äärmiselt rahulik ja kindel. Orr oli niiii ilus!!!
Hindeks saime SP aga kahjuks arvas kohtunik olevat meie tagaosa puudulikuks. Tegelikult Orru tagaosa on täitsa korralik aga tuleb natuke muudatusi teha pügamises. Tänu sellele paigutati meid 3-dale kohale.
Aga minu jaoks on Orr sellest reast kõige kenam :)
Video ka nisukate ringist:
Eks ma oleks tahtnud SERTi saada küll aga ma olin Orru super käitumise tõttu ilma selletagi seitsmendas taevas!!!
Ja mulle tegelikult meeldib ka selle kohtuniku hindamine, sest üldselt osakb ta koera vaadata (näeb koera nagu mina), va see tagajalgade jutt Orri kohta. Aga ma läheks tema hindamise alla Orruga veel.

Comments