Skip to main content

22.01.12. Säde karikas I

Osalesime Säde karika I etapil, tegu on mitteametilike agility võistlustega. Rajal vaid hüpped ja tunnelid.
Seekordseks kohtunikuks oli Triinu Siibak. 
Algajate tulemused SIIN ja edasijõudnute omad SIIN.
ORR: algajad (A0-A1), kõik suurused koos, 20 osalejat
1. rada - rada ise lühuke jooksukas. Orri meeleolu väga hajutatud. Olin rajal hämmingus, et Orr üldse ei jookse, tunnelisse läks sisse jalutades. Orru tuju on väga hea vaadata selle järgi kuidas ta tunneleid jookseb, kui ta mõtleb 1000-le asjale siis võtab ta tunnelis aja maha ja parimal juhul jalutab sellest läbi. Kui ta on aga agility tujus siis mõjub tunnel üsna kiirendavalt. Igatahes mulle tundus, et enam aeglasemalt ei saagi. Siiski Orr püsis minuga ja tulemuseks puhas rada, kiiruseks 4 m/sek
2. rada - mulle tundus, et liikus grammi kiiremini aga oli ikka oma mõtetega kuskil Clara juures :). Eelviimasest tõkkest tuli aga mööda ja selle parandamine võttis aega üle 10 sekundi!!! Orr lihtsalt nuuskis - täiesti süüdimatult, minu tuju läks muidugi selle peale täiesti ära. Protokoll näitas -10, ma küll ei märganud, et meil mõni tõke oleks maha läinud aga me saime vist selle 10 sekundise jampsimise eest 2 tõrget. Ega suurt vahet pole nagunii. Ja isegi ajavea suutime saada: 2,03 sek. Kiiruseks tegi see 2,8 m/sek
Igatahes olin Orru täielikult tujutuses ikka päris pettunud, eriti kui ta trennis on vahel juba näitama hakanud jooksmise tunnuseid.
Kokku kahe raja peale saime 9.koha (20 osalejat).
Siin video, mille fookus kipub olema küll seal kus Orru mõttedki - igal pool mujal kui rajal :P
GLENN: edasijõudnud (A2-A3), kõik suurused koos, 12 osalejat
Eelmisel õhtul väga mõtlesin, kas Glenni võtta jooksma, sest ta pool õhtut oksendas või üritas oksendada - ma ei tea siiani mille pärast. Öösel ja hommikul tundus okei ja seepärast võtsin ta ikka kaasa.
1. rada. Ei midagi müstilist, tore jooksmine. Rajal kukkus pulk, ausõna Glenn seda maha ei ajanud. Pulk kukkus siis kui Glenn oli juba ära hüpanud. Tulemuseks seega -5 + ajaviga üle 6 sekundi ja kiiruseks 3,07 m/sek.
2. rada. Viimasel hetkel tegin juhtimises muudatuse ja see ei tasunud ära. Glenn tuli tõkkest mööda, kuna ma pöörasin juba õlad ära, seega tuli tõrge. Jälle tulemus -5 + ajaviga üle 6 sekundi. Kiiruseks 2,8 m/sek.
Kokku saime kahe raja peale 8. koha (12 osalejat).
Glenni jooksust ja olekust oli näha, et ta tundis ennast siiski nõrgana. Kuigi ta andis endast ikkagi 100% ja püüdis olla väga tubli. 
Video ka:

Comments