Skip to main content

07.01.12. Agility Tartus

Aasta esimesed võistlused. Tartus. Kohtunik Algirdas Valciukas. 
A3 rajaskeemid SIIN. Kõik tulemused SIIN. Autasustamise pildid SIINVõistlus oli kaunis disklaffi rohke, mitte ainult mulle aga ka paljudele teistele. 
ORR
Kuna Orruga plaanis vaid hüpperada A0-is siis oli aega laialt hommikul ja me ei tahtnud väga vara kohale minna. Kuna A0 võistlus toimus selliselt, et tegelikult joosti lihtsalt mitteametlikult A1 radu, ja võistlejaid oli piisavalt ning meie ju kavatsesime kõige viimast rada vaid joosta. Kuid siis äkitselt helistas meile treener (õnneks!!) ja ütles, et hüpperada pannakse juba üles. Siis oli muidugi kiire ja tuhisesime kodust välja, kohale jõudsime kahjuks siis kui rajaga tutvumine juba läbi, niiet pidin raja selgeks saama kõrvalt vaadates. Rada ise oli täitsa kerge, nagu oleks võiudki A0 rada olla, mitte A1. Läksin rajale ja kõik sujus enamvähem hästi. Orru küll nuuskis alguses korra maad ja mõned kaared olid ikka mõnuga suured, et saaks nati ringi ka vaadata aga muidu pidas minuga ikka sammu. Viga tuli siis kui mina kutsusin koera 15-dale tõkkele ja siis avastasin, et 14-dat me ju ei võtnudki. Parandasin ennast kiirelt ja tegime raja lõpuni. Raja kõrvalt tunduski mulle, et peab minema sujuvalt ümber tunneli (mida ma ka tegin) aga alles rada joostes nägin, et 14. tõke on nurga all. Seega tuli selle raja tulemus  DSQ puhtalt seetõttu, et ma ei saanud rajaga enne tutvuda. 
Video ka.
GLENN.
Glennile oli plaanis pikem päev. A3 maksikoeri seekord kõigest 5.
1. rada. Agility rada. Glennil tuju hea. Kõige rohkem kartsin kohta, kus pidi saatma tunnelisse ja poomi ots jäi ette. Aga üllatuslikult läks Glenn rõõmuga tunnelisse. Siis oli 1 tõke vahel ja nüüd tuli juba poomile minna. Mina kummardusin ja näitasin käega alla ja Glenn tegi täpselt nii nagu ma näitasin - läks tunnelisse - ise ma veel imestasin, et miks ta küll poomile ei lähe. Proovisin veel kord - minu kehakeel jäi samaks ja ka Glenni käitumine jäi samaks. Glenn jälle tunnelisse. Seega tulin rajalt tulema, et Glenni mitte enam väsitada. Küll on hea, et video on pärast vaadata. Rajal olin kindel, et ma näitasin poomi mitte tunnelit aga videolt on ikka väga kenasti näga kuidas ma ikkagi tegelikult tunnelisse koera saadan. Tubli koer! Tulemus DSQ.
2. rada. Jälle agilityrada ja umbes analoogne eelmise rajaga. Pärast neljandat tõket oleks pidanud tulema A-tõke, ja nüüd ma arvan küll, et tegin omalt poolt selgeks, et tuleb minuga tulla - kehakeel + suuline: siia, siia, siia, siia :) aga Glennu vaatas kavalalt tõket enda ees ja otsustas, et võiks selle ka ikka võtta. Muidugi oleksin ma võinud jääda talle lähemale ja mitte eest ära liikuda, eks selles vast viga oligi. DSQ käes. Ülejäänud rada kulges täitsa kenasti, vaid lõpp läks käest - Glenn hüppas kiigelt maha, sest ma ei pidurdanud hoogu maha, ja eelviimase tõkke keerutust ei teinud ka sisse vaid jooksin sirgelt lõpuni.
3. rada. Hüpperada. Vot sellega oli vist kohtunik ikka pingutanud, et ei saaks kahte tõket sirgelt üksteise järele. Jube sinkavonka ussipesa. Kogu 8 minutit tutvumisaega kulus lihtsalt rajanumbrite järjestuse meelde jätmisele ja tuli loota, et koer tuleb kaasa. Ütlesin, et kui siit disklaffi ei saa siis on küll ime. Aga voilaa, me suutsime tõesti läbi ime selle raja pealt aja kirja saada. Rajal see eest oli päris mitu kohta, kus mul napilt tuli meelde mis tegema peab ja ega  midagi ilusalt ei olnud. Loomulikult aega me ei mahtunud, sest minu meelest oli ideaalaeg ikka sellise raja jaoks päris krõbe pandud (3,7m/s). Rajavigu ei tulnud aga ajavigu tuli 12,7 sekundit ja meie kiiruseks 2,79m/s. Sellest hoolimata saime 1. koha :) 
Video ka kõigi kolme raja kohta:
Autasustamisel:

Comments