Skip to main content

Noorkoerte kuulekusvõistus, 20.07.11

Viimasel hetkel registreerusin noorkoerte võistlusele Orruga. Ei teadnud mida oodata sest, trenni polnud me teinud pea 1,5 nädalat. Aga kuna Orr vajab võistluskogemust siis polegi tulemus oluline. Kohtunikuks oli seekord Maris Raik.

Algajate klassis oli 2 osalejat. Meie kord oli teisena. 
1. Kontaktiharjutus (käsi eemale sirutatud pidi koer 3 sek koerajuhule otsa vaatama). selleks ma olin muidugi ette valmistunud, et mulle otsa ikka ei vaadata. Aga ennnäe imet. Vaatas otsa küll, alles siis kui kohtunik ütles, et aitab küll siis Orru pööras pilgu kohtuniku poole. Mulle nii meeldis. Max punktid.
2. Hammaste näitamine ja ligipääsetavus. Kõik ok. Max punktid.
3. Kõrvalkõnd rihmaga. Natuke loid pööretel. Minu nurgad olid ka liiga pehmed. Seisma jäämisel istus aeglaselt, sest ta vaatles teisi koeri eemal. 19p (-1p sest rihm oli vahepeal pinges).
4. Istuma jäämine. Ettevalmistav osa ok, istuma jäi ka aga hakkas koheselt ringi vahtima. Max punktid.
5. Lamama jäämine. Ettevalmistav osa ok, lamama läks kiirelt! Ilus vaadata kohe :). Max punktid.
6. Juurdetulek. Jätsin lamama. Käsu SIIA peale ootas Orr rahulikult ~3 sekundit ja siis tuli :) aga kuna ma korduskäsku ei andnud siis max. punktid.
7. Püsilamamine 30 sek. Vahtis küll ringi aga lamas ära. Max punktid.


Kokku 99 punkti ja 1. koht!
5 esimest harjutust sai ka filmile võetud - siis sai aku otsa:
Mis aga põhiline - mulle jäi võistluselt mega hea tunne, sest see mis ta harjutuste vahel tegi polnudki niii hull. Ma ei pidanud ennast kaheksaks väänama, et Orru tähelepanu saada - niiet hakkab looma :D

Comments