Skip to main content

Agility võistlus, 23.07.11

Seekord siis Haapsalus. Kohtunik Soomest, Henri Luomala. Meie päev nagu ma eelmises postituses juba pajatasin algas varakult. Kahjuks ei sobi selline korraldus sugugi Glenni agility vaimule. Glenn peab olema võimalikult värske ja välja puhanud, mitte pool ööd magamata ja eelmine õhtu pügalas veedetud. 
TULEMUSED ja PILDID
Niikui jõudis kätte A2 aeg lasi taevas oma luugid valla - ja täitsa korralikult kohe. Sai natuke aega oodatud suurema vihma üle minemist. Meie stardi ajaks oli vihm minevik.
1. rada. Hüpperada. Ei olnud minu arust kuigi keeruline (mulle ja Glennile). Ja saime rajaga täitsa tublilt ka hakkama. Väike ajaviga tuli: 1,15 sek (ehee...16 sajandikku A3st?) Tore kohe mõelda, et me nii lähedal aga samas nii kaugel. See rada osutus üllatuslikult paljudele raskeks ja seega saavutasime oma tulemusega 1. koha!!! Väga kena algus. Kiirus oli isegi kiirem kui mulle rajal tundus: 3,31 m/sek.
2. rada. Agility rada. Glenn oli tunduvalt aeglasem. Rada sujus muidu täitsa ilusti. Aga slaalomis tegin mingi kala. Igatahes Glenn tuli ühe pulga võrra varem välja..siis ma sahmisin teda tagasi ja sellega lisanud nii 4 sekundit ajale otsa. See tähendas -5 rajalt + 8,54 sek ajaviga. Kiiruseks tuli 2,76 m/sek. 6. koht
3. rada. Samuti agilityrada. Ergutama pidin Glenni rohkem. Jooksu kiirus oli umbes sama, mis eelmisel rajal (mõlematel jooksis Glenn umbes 3 m/sek) aga see eest pidin nagu öeldud ergutama kõvasti. aga sel rajal juhtus midagi , mida pole ammu juhtunud, Glenn läks pimeda eestlõikamise ajal valele tõkkele. Videost vaadates ei saa ma küll aru, et ma oma kehaga oleks ta sinna saatnud - ju tal oli siis vaja sinna minna :) Seega tulemuseks DSQ.
Kõik kolm rada sai ka videose võetud:
Ma tõesti loodan, et selline üsna ükskõikne suhtumine oli tingitud väsimusest - tahaks loota, et trennipaus ikka mõjutab teda kuidagi - muidu on ikka väga hapu värk. Eks seda saab laupäeval näha!
Siin on kaks mõnusat pilti Dagris Punderi kaamerast, rohkem pilte vaata SIIT.
IMGP7628-2
IMGP7630

Comments