Skip to main content

Agility võistlused, 20.02.11

Aasta teine võistlus, sedakord siis Tallinnas. Kohtunikuks Tomas Glabanza Slovakkiast. Kavas koguni 3 rada.
Kõik tulemused: SIIN
Kohale jõudes on vaja väljas sirutada.

1. rada. Oli nipikas aga suhteliselt mõnus. Kõik tuli suhteliselt kenasti välja. Glenni poolt oli kontaktidel munemine ja mina panustasin nii mõneski kohas rajal kobatsemisega. Sellised mõlema poolsed kohmitsemised andsid küll rajavigadeta, kuid selle eest arvestatava ajaveaga lõpptulemuse: 9,94 sekundit üle ideaalaja (kiirus ainult 2,77 sek/m). Sellegi poolest 4. koht. 12-st koerast kaks tegid raja puhta tulemusega ja 5 said disklaffi. Palju õnne Tuulile ja Robile, kes jätkavad võistlemist A3-s!!!
Video:

2. rada. Oli paar kohta mida pidi ponnistama - ja mida ma ka rajal tegin. Esiteks, kohe algus, ma mõtlesin enamuse ajast kuidas seda algust lahendada - tuli mitte nii sujuv kui võiks. Teiseks, pärast slaalomit tunnelisse minek. Olin juba rada õppides selle pärast mures ja nagu näha siis mitte asjata. Lisaks suutsin jälle ära unustada oma "pimeda eestlõikamise" plaanid paaris kohas ja sellega jälle kobatsesin rajal. Aga suutime sellest hoolimata ilma rajavigadeta soorituse teha. Seekord olime ka kiiremad (kiirus 2,98 sek/m) aga nagu ma ka aimasin ei piisanud sellest, et null tulemust saada (Glenn andis ka ju endast kõik kontaktidel munemisega). Ajaviga 5,4 sek. Jälle 4. koht (kolmandast kohast lahutas meid 0,3 sek). Jällegi 12-st koerast 2 puhast tulemust ja seekord 6 disklaffi.
Video:
 
3. rada. Hüpperada. Täitsa mõnus jooksurada ainult ühe probleemkohaga - slaalomisse minek. Slaalomisse minekul pingutasin üle ja tõmbasin koera valelt poolt sisse. Siis ma jamasin seal natuke. Rajal olles tundus see aeg üüratu. Lõpuks saime mindud õieti ja siis tuli Glenn 1 pulga võrra varem välja kui lubatud. Siis mu kannatus lõppes ja läksin jonnides tagasi algusesse. Ja pärast seda mind eriti ei huvitanud tulemus - seega jooksin suvalt ja koer jättis eelviimase tõkke võtmata ja viimaseks võttis vale tõkke. Tulemus: DSQ. Noh nüüd ma saan ju aru küll kui jobu üks koerajuht võib olla ja esiteks ise valesti koera slaalomisse saata ja seejärel veel lihtsa koha parandamata jätte. Arvan, et mu nördimus tuli sellest, et meil läks rada suht hästi ja Glenn oli tahtmist täis ja üsna kiire. Üheksast startinud koerast sai tulemused kirja 5 koera.
Video:

Sellest toredast võistlusest õppisin, et tunnetan koera juba täitsa hästi. Aga kahjuks ka seda, et pean arenema ja õppima slaalomit parandama! Videolt tundus, et parandamine oleks nii lihtne olnud aga kohal olles oli kõik sassis.

Comments