Skip to main content

Agility trenn, 22.02.11

ORR.
1) Kõigepealt slaalom. Orr tegi imevigureid ja vahel isegi lausa sööstis slaalomisse. Väga mõnus oli. Tunne on juba selline, et hakkab juba tal koitma :)
2) Seejärel poom. Pidime poomi tunduvalt kõrgemale panema, kuna poomi alustalad ähvardasid ära murduda. Imede ime Orr tegi seda isegi. videol on näga, et esemene kord üritan teda julgestada aga peale seda mingeid hirme pole. On vaid see, et ta tahab hüpata kui ma olen kõrval-ees-või teen mingeid kiiruse muudatusi. Aga õnnestumise % oli ~65, niiet polegi kõige hullem. viimane sooritus on eriti ilus! 
3) Kõige lõpuks tegime ka ühe kerge ringraja, Orru oli küll, nagu alati häiritud ja seega ka aeglasem, kuna järgmised trennilised olid juba kohal ja haukusid. Aga samas suudab ta ikkagi harjutuse minuga lõpuni teha, enam selliseid keskendumisraskusi ei teki (ptüi-ptüi-ptüi).


GLENN.
Tegime 3 rada. seekord pidime rajaskeemid ise välja mõtlema.
1) Esimese pähkli mõtlesin ise välja. Esimene kord oli slaalom ok, aga teine kord tuli lõpus lihtsalt välja, müstika.
2) Hendriku looming. Hull jooksurada. Samas Glennile hea - Glenn võtab üllataval kombel ülihästi poomi lõppu - surmani väsinuna, ei kontrollinud ma lõppe üldse.
3) Maria looming. Natuke keerutamist. Päris ok. Kuigi A on Glennile magnet - pärast rõngast otse minu seljatagant A peale. Muidugi minu juhtimine oli ülilohakas.

Comments