Skip to main content

KK võistlus, 12.09.10

Hommikul ärgates oli plaan minna Kärkna platsile võistlusi VAATAMA ja peale seda trenni teha. Igaks juhuks võtsin Glenni vetpassi ka kaasa. Kui kohale läksin selgus, et ma saan võislusele registreerida, millega ma polnud üldse arvestanud. Aga noh 10 minuti pärast pidi juba võistlema...GLENN:
Üldiselt Glenn enne võistlemist ei nuuskinud ja oli üpris tuim. Lisaks sellele oli koertel kõht täis ja maiuseks näkane kops, mis on maiustest kõige madalamal pulgal.

Tegemist oli Bokseriühingu karikasarja III etapiga. Glenn osalemas koos 8 koeraga esimeses, KK-1 astmes. Kohtunikuks Esta Ratnik. Olime järjekorras teise võistluspaari esimesed - see sobis hästi.
1. Juurdepääsetavus ja hammaste näitamine. Suurepärane. Tüüp oli isegi kontakne mingi aeg ja ei tahnud üldse kohtunikuga suhelda! Jess!
2. Kõrvalkõnd. Alguses jäi tsipa maha (mõtlesin isegi korrigeerimise peale) aga kui ma kiirust juurde panin siis võttis Glenn kõrvale ja tegi täista ilusti. Pööretel aeglasem kui kohtunik oleks tahtnud aga minu jaoks täitsa ilusti. Niiet sellega olen rahul. Ta oleks ju võinud tiba erksam olla.
3. Istuma jäämine. Algus ilus. Kuid seisma jäämisel ei andnud ma ISTU käsklust. Osalt seepärast, et kartsin, et ta läheb lamama. Aga selle tulemusena hakkas Glenn minuga kaasa tulema - siis andsin käsu istu, mille peale ta tahtis peaaegu lamama minna aga õnneks siiski mitte. See oli minupoolne suurim prohmakas. Kaotasime korrralikult punkte. Ülejäänud harjutus kulges hästi.
4. Lamama jäämine ja juurdetulek. Ettevalmistus kenasti. Lamama läks teise käsu peale ja viltu (punktid läksid). Juurde tuli vist hästi.
5. Tõke. Minu arust tegi hästi aga millegipärast võttis kohtunik punkte maha ja tahtis, et koer oleks enne tõkkele saatmist rohkem keskendunud?
6. Aport. Läks ilusti tooma, tõi ja andis suurepäraselt!! AGA ennetas käsku TOO - mina sellepärast üldse ei põe - sest ta ju tõi. Meil on üsna palju jamamist selle toomisega viimasel ajal olnud, seega olen väga rahul. Muidugi kaotasime punkte.
7. Koht. Lamas hästi aga juurde tuli jälle teise käsu peale ja aeglaselt :( Kohale läks see eest väga kiiresti.
8. Püsilamamine. Lamas jälle teise käsu peale. Muidu lamas päris hästi.

Üldmulje kohta ültes kohtunik, et koer võiks temperamentsem olla - siis oleks harjutused (eelkõige kõrvalkõnd) palju paremad. Paregu on põhimõtteliselt tehniliselt head küll.
Kokku andis ta meile 86 punkti (hinne "hea"), millega saime 5. koha! Pole paha ja ma ise olen täitsa rahul. Kuigi see nüüd vist ei täheda midagi head järgmiseks võistluseks :)

ORLANDO:
Pärast võistlemist olin ma nii heas tujus, et otsustasin ka Orriga osaleda - siiski Minikarikas ja I astmes, mis on põhimõtteliselt koertele, kes eriti midagi ei oska ja võib maiust anda. Meile sobis :). Jälle 8 konkurenti ja jälle kolmas osalemisnumber.

Orru oli juba üsna väsinud ja nuuskis palju. Varem olin temaga teinud näitusetrenni ja niisama jamanud (kui ma veel arvasin, et tema võistlema ei lähe). Ja siis võistluse ajaks oligi suurim probleem kontakt. Tüüp ainult nuuskis!
1. Liikumine rihmaga (15 sammu vasaku ja parema pöördega). Läks hästi, võttis isegi korraliku kõrvalkõnni asendi aga kohe pärast kiitmist hakkas nuuskima.
2. Istuma jäämine (korraks tuli liikuda ette). Läks suurepäraselt.
3. Lamama jäämie (jälle vaja vaid korraks ette liikuda). Läks jälle suurepäraselt.
4. Juurdetulek (5 sammu kauguselt). Väga hästi.
5. Seismine. Tegime näituseseisu - väga hästi.
6. Ligipääsetavus (koer seisab ja kohtunik paitab koera). Läks suurepäraselt!
7. Mäng. Minu suurim hirm. Mänguasja ei võtnutki, niisama jamasin temaga. Oli minuga küll :)
8. Üldmulje. Kohtunik ütles, et võtab punkte vähemaks, sest kontakti võiks rohkem olla, muidu teeb koer väga hästi.

Kokku saime 95 punkti ja 3. koha!!! Niiet väga hea algus võistlemise jaoks :)

Pärast neid võistlusi toimus veel 2 mitteametliku võistlust, kus ma osalesin mõlemi koeraga:
1. Kiirendusvõistlus. Orr jooksis 0,2 sekundit Glennist kiiremini. Olin rahul, et hoolimata suurest väsimusest Orr jooksis siiski väga kiiresti minu juurde - mitte ei läinud nuuskima.
2. Takistusrada. Rada koosnes slaalomist, hantlist (mida mina kandsin jalge vahel) ja omaniku palli korvi viskamisest. Orr sai 2. koha! :)

Niiet meil oli väga lahe päev sai palju trenni teha ja oli lõbus ka!

Comments