Skip to main content

25.01.14. Agility eksam ja võistlus

25. jaanuaril toimus Maardus TAKO uues hallis eksam ja ka mittemetlikud võistlused. Ikka läksime Gracega eksamile käppa proovima. Kohtunikuks Anne Tammiksalu. Kõik tulemused SIIN.
Esmalt sain kere soojaks mitteametikel radadel open klassis. Ka Orru olin kaasa võtnud.
ORR, open, maksi, osalejaid 13
1. rada. Hüpperada. Olime stardijärjekorras esimesed, mis tuli välja, et on täitsa sobiv meile. Sain tõkete tõstmise ajal natuke Orruga mängida. esemesel rajal muidugi tegin lollisti, et jätsin Orru starti natukeseks seisma - mille peale ta kohe lukustus, siis oli jälle tegemist et ta uuesti lahti muukida. Rada oli selline A2 raskusastmega. Ja meile Orriga igati jõukohane. Oli väga korraliku ja hooolikas oma juhtimises. Sellega kaotasin kindalsti aega aga samas tulemuseks tuli puhas rada! Kiiruseks 4,16 m/sek ja see oli 3. tulemus.
2. rada. Stardis sain jällegi mängida ja seekord tegin lendstardi. See mõjus väga hästi. Natuke pärast A-d oli kohmerdamist aga kõik laabus hästi. Siis enne tunnelit, ei oodanud koera ja kiirustasin ette ja Orru lipsaski valest tunneliaugust sisse. DSQ. Orr oli ülitubli ja JOOKSIS!!!! Ma olin seitsmendas taevas, et Orruke võõras kohas jooksis! Super!!! 
Kokkuvõttes kahe raja peale saavutasime auhinnatu 4. koha.
GRACE, open, mini, osalejaid 18
1. rada. Graceil oli see esimest korda open rada joosta. Seega siiani kõige raskem rada tema jaoks. Olin juba rada õppides täiesti kindel, et ta rõngast esimese hooga ei hüppa, sest ta pole varem sellist rõngast näinud ja üleülde oleme me rõngas üpris vähe harjutanud. Rada läks nii, et Grace tuistkas kohe stardist otsejoones 3 esimest tõkket võtta. Ja seega minu tunnelisse saatmine ebaõnnestus. Kiiresti DSQ käes ja saab südamerahus trenni teha :) Kusjuures ma rada õppides isegi ei tulnud selle peale, et koer võiks mitte tunnelisse minna. Edasi kulges ülihästi. Sain proovida kaugelt hüppele saatmist ja ka enne slaalomit olnud tõkete kombinatsiooni, kus mina jään juhtides hoopis kolmanda tõkke taha. See õnnestus täiuslikult! Pärast seda peitis ennast tunneli varjus slaalom, mida Grace ei näinud ja millele ta isegi reageerida ei jõudnud. Seega proovisime uuesti ja sisenesime slaalomisse rahulikult. Mina kannatamatu inimesena, ei jõudnud slaalomisooritust lõpuni oodata ja seega tuli ta Grace ühe pulga varem välja. Teadlikult ei länud seda parandama, sest oli vaja ka ju rõngas kindlasti sooritada, enne kui kohtunik meid platsilt minema saadab. Nagu ma aimasin, esimese korraga Grace põikas rõngast eemale AGA kõik korrad sellele järgnevalt võttis ta rõnga ilma kahtlusteta. Tubli tüdruk!
2. rada. Agilityrada. Ka A2 tase. Slaalom oli ilus! Pärast tunnelit, sai Gracile liiga suur hoog sisse antud ning ta tegi maru suure kaare ning tuli hoopis ümber tõkke. Selle parandasime edukalt ära (kuigi selleks kulus ligi 5 sekundit). Minu üllatuseks saime me ka poomilt vea. Eks see vajab meil ka veel kõvasti harjutamist. Kokku -10, kiiruseks 4,15 m/sek ja 8. koht

eksam, mini, osalejaid 5
1. rada. Pärast A2 raskusastmega open radu oli tore minna jälle A1 radadele. Grace´i stardipüsivus oli päeva kolmandaks rajaks täiesti kadunud. Ta oli omadega nii ärevil, et hüppas poole A-pealt ära! Täiesti jube vaatepilt. Slaalomisse sisenemine oli 360 kraadise nurga all koerale. Grace isegi suutis ennast õigest kohast sisse saada aga hoog oli liiga suur, et slaalomit korrektselt jätkata. Võtsin hüppe uuesti, et seda nurka harjutada (millega saime muidugi DSQ), aga teisel korral oli hoog väiksem ja slaalom õnnestus. Kun ata A-pealt hüppas ära siis oli otsistanud poomi ülimalt kontrollida. Koer suure hoo pealt otsiski aga nii, et jalad läksid sõlme. 
2. rada. Grace jälle ei oodanud üldse (ega ma ka ei kotrollinud, sest oli kahtlus, et ta seepärast ei ootagi). Aga nii ikka ei ole :) Igatahes oli sellel raja ülivajalk koera ees omada edumaad. Kuna mul seda ei olnud siis võttis ta loomulikult esimese tunnelisuu. Ja DSQ oligi käes. Egas midagi, saingi edasi riskida ja treenida, mis õigustas ennast hästi. Tunnelite juures tõrkus, eks ma olin jälle kannatamatu ja ei oodanud piisavalt. 
Kõige valusamalt andsidki tunda Grace puhul just stardipüsivus ja kontaktid. 

Comments