Skip to main content

11.01.14. Agility võistlus

Laupäeval oli meil tähtis päev. Heimtalis toimus aasta esimene võisltus, mis oli ühtlasti ka Grace´i debüütvõistlus ametlikus võistlusklassis. Kohale sai jõutud napilt enne algust., mis oli omamoodi toregi, ei pidanud palju niisama ootamagi. Kohtunikuks Svetlana Kreslina. Kõik tulemused SIIN.
GRACE, A1, 8 osalejat.
1. rada. Agilityrada. Grace´il esimest korda võistlustel nii kontaktpinnad kui ka slaalom. Rada ise oli täitsa raskete nurkadega A1 jaoks, eriti tegelikult maksikoerte jaoks. Grace´iga läks meil üle kivide ja kändude. Olin vist liigselt sabinas, niiet pannes koera starti oootama ja ise eemaldudes, hoidsin kätt üleval - mis tähendab meil, et nüüd võib tulla. Koer oli segaduses: tulla või mitte?! Aga ikka otsustasime jooksma hakata, mina mitte seal kus tahtsin olla, seeega juba kolmandale tõkkele minek oli natuke mitte plaanipärane. A lõpus ütlesin koerale "otsi", mida Grace ka ilusti tegi - aga pettumuseks midagi ei leidnud. Mina loomulikult seda tähele ei pannud ja olin liiga kaugele ette jooksnud. Mingi hetk ikka avastasin, et koera polegi minuga. Sain koera õigele tõkkele ikka (A3-s oleks vist tõrge olnud, kuigi koer tõkkejoont ei ületanud). Poomi lõpus Grace enam otsimisele energiat ei kulutanud ja ootas minu käsku, mida edasi. Siis sujus isegi rada natuke. Pärast tunnelit keeras koer esmalt valele poole (ju ma siis jäin jälle kutsumisega hiljaks). Pärast seda läks jälle plaanitud juhtimine sassi ja olin tõke enne kiike valel pool ja seega tekkis väike segadus enne kiike. Ja kiigel olles ma nagu üldse unustasin öelda "otsi" käsku, Grace tegi ilusa kiigulennu. Mis tähendas ka automaatselt seda, et ma olin Graceist tagapool kui plaanitud. Grace oli juba õigest tõkkest mööda jooksmas kui sain ta tagasi kutsutud. Ja lõpuks selle raja ära lõpetatud. Niiet rajal oli 4 koperdamiskohta, mis kõvasti aega raiskasid. Tulemuseks jäi vaid kiigelt saadud -5. Napilt mahtusime isegi aega. Kiiruseks 3,46 m/sek. Aga see andis üllatuslikult 1. koha, mis on väga tore esimese võistluse tulemuseks.
Grace ja ta esimene karikas, mille suhtes oli ta väga kahtlustav :)
2. rada. Jälle agilityrada. Oli natuke teise iseloomuga rada. Hästi kiire. Jäin Grace slaalomisooritust imetlema ja unustasin koera tõkke taha saata. Ja siis kui meelde tuli oli juba liiga hilja.. DSQ. Edasi läks kenasti. A-tõket turvasin liiga kaua ja siis keskendusin kihutamisele ja unustasin käe välja sirutadada! Aga kiik oli kena - noo ma ikka turvasin seda ka nii et vähe pole. Edasi juhtus see mida ma kartsin, valssimisega tõmbasin koera hoopis poomile. Ja ikka jooksen käsi välja sirutamata. Jube lohe olen ikka küll!
ORR, A3, 16 osalejat
1. rada. Orru oli vana hea kangejalgne võistlusOrr nagu ikka. Algus oli ikka väga kangejalgne, siis pikemal sirgel mõtles koer, et kiirendaks. Mina muidugi magasin sel ajal ja tõstin juhtimiseks käe alles siis kui koer oli minust juba risti eest mööda jooksnud! Siis ma tegelesin püsti jäämisega. Pärast seda kui Orr oli slaalomis pulga vahele jätnud, ei hakanud seda parandamagi. Olime nagunii DSQ välja teeninud. Jooksime raja lõpuni, mina muidugi juhtimisega millegipärast eriti rajal ei tegelenud :(
2. rada. Orr oli raja alguses eriti lukus, muudkui vahtis stardi poole. Jamasin temaga jube kaua aga siis sain ikka Orru haukuma!!! Natuke olin aeglane alguses aga Orril oli tuju täitsa kobe. Huvitaval kombel andis stazöör meile poomi lõpust vea, üleüldse kippus see stazöör jube palju poomi kohta käega vehkima, mulle jäi mulje et ta vaatas koera esijalgu. Orr astus tegelikult tagajalaga isegi kontakti viimasele latile, niiet minu arust täitsa okei kontaktivõtmine. Meid see õnneks rohkem ei puudutanud, sest pärast poomi ajasin raja sassi ja saatsin koera tõkkele mida tegelikult kavas polnud. DSQ. Pärast seda tuli mulle ikka meelde kohe, et olin valesti juhtinud. Ülejäänud rada oli nii ilus! Minu fancy juhtimine enne slaalomit tuli nii ilusti välja ja Orr oli kogu aja heas tujus. Pärast rada olin ma ikka Orruga nii rahul!!!

Comments