Skip to main content

Aasta kokkuvõte

Käes on viimane päev ja seega viimane aeg selle aasta kokkuvõtteks ja natuke numbreid vaadata:
GLENN
Agility
Glennil oli seekordne võistlusaasta juba viies. Glenn tegi kaasa sel aastal 11 võistlusel. Pooled stardid olid sel aastal mitteametlikud. Keskmine kiirus oli täitsa tugev ja tema kõigi aegade rekord. Eelmise aastaga võrreldes on olnud Glennil väga hea aasta. Võib-olla on mänginud ka rolli võistluste vähesus? 2 rada on täpselt Glennile paras päevas joosta. Selle aasta suurimaks saavutuseks tuleb kindlasti lugeda Eesti Terjerite Agility Meristrivõistluste võit!!! Peale selle olen saanud Glenniga 1. koha autasustamisele veel kahel korral :)
Kui võtta kokku meie 5 võistlusaastat siis kokku on Glenn teinud 157 starti, neist 111 ametlikud. Keskmine tulemus 12 kp ja keskmiseks kiiruseks 3 m/sek.
Ma olen väga rahul Glenni võistlusaastaga ja uueks aastaks me sihte ei sea. Kuna hüppamine on Glennile pea ilmvõimatuks muutunud siis kindlasti näeb meid osalemas tunnelite võistlustel!
Kuulekus
Sel aastal sai osaletud ka kolmel kuulekuse võistlusel KK-2 klassis. Saadud punktidega jäin täitsa rahule. Glenn tegi ikka neid vigu, mida ma talle ise õpetanud olen ja seda ei saa talle süüks panna. Tema pingutas ja andis iga kord oma maksimumi! Osalejate vähesuse tõttu olime kolmel osaletud võistlusel kaks kord 1. kohal. Uuel aastal võistleme jälle!
ORR
Agility
Orril oli agility starte 70 sel aastal. Disklafiga lõppesid pea pooled stardid. Selle aasta saavutuste hulka kuulub muidugi A3 võistlusklassi pääsemine (selleks kulus 28 starti A2-s). Ja sel aastal sain mina ja ka Orr oma esimesed kogemused välismaal võistlemises. Eriti jäi eredalt meelde Poolas toimunud kõigi tõugude karikas! Üldiselt on meie A3 olnud stardid läinud üle kivide ja kändude ja ikka Orru ebakindluse tähe all. Aga sel aastal on Orr leidnud vähemalt kindluse trennis, niiet järgmise aasta eesmärgiks on saada seesama enesekindlus ka võistlusplatsile! 
Kuulekus
Orruga osalesime kahel kuulekusevõistlusel, millest 1 oli ka ametlik KK-1 klassis lõpuks debüteerimine. Orruga jäin ma väga rahule, sest ta keskendumine minule oli superluks (tema enda kohta muidugi!)
GRACE
Agility
Grace´l on seljataga esimene võistlusaasta. Trenni on poolteist aastat tehtud, niiet ta meil nagu rohkem võistlussportlane, kus võistlusplats on hea koht trennitamiseks. Grace sai siis oma esimesel võistlusaastal trenni teha ikka A0 klassis. Grace on erakordselt motiveeritud ja hea mõtlemisega koer, keda on lust õpetada. Tema miinuskohaks ongi tema üliagarus ja motiveeritus joosta, sest ta kipub vahepeal ära unustama, et ma peaks ka koos temaga jooksma. Aga eks see meie jooksmine vajab kogemusi veel. Kokkuvõteks niipalju, et 33-st stardist lõpetasime 10 korral esikohal. Keskmiseks kiiruseks sel aastal 4,9 m/sek, mida on hiiglama palju. Grace sai sel aastal slaalomi selgeks 3 kuuga ja kiige isegi vähem kui kolme kuuga, minu jaoks on see päris hea saavutus, eriti arvestades seda, et Grace pool ajast Saaremaal minu haardeulatusest väljas oli! 
Järgmise aasta plaan on Gracega eriti grandioosne - minna ametlikult võistlema ja saada ka järgmise aasta jooksul A3 klassi!

Comments

Nii tore. Mulle küll kokkuvõtted Grace kohapealt meeldisid. Aga jah eesmärgid peavadki ju suured olema...nii on motivatsiooni palju rohkem. Mina püüan kõik omaltpoolt teha, et grace võimalikult palju trennis saaks käia:)

nii kallis ja armas oled, et temaga nii palju tegeled. Ma ise teeks ka kui oskaks, aga loodan, et õpetad mindki, et ma saaks ka agility mõnusid rohkem nautida:)