Meile meeldib Pärnus käia :) Seekord karikasarja II etapp. Seekord kohtunikuks Stefi Praakli. Osalemas olin ikka kolme korega aga seekord Open radadele ei jäänud. A0 tulemused SIIN. Open tulemused SIIN.
Grace. A0
Hüpperajad, 9 osalejat
1. rada. Rada oli selline mitte kõige labasem A0 vaid selline, et pidi ikka nõks juba juhtima ka. Ja nagu tulemusest selgus - siis mina sellega hakkama ei saanud. Pärast seda rada on A1 veelgi hirmutavam :). Niisiis esiteks, Grace varastas stardis, ja teiseks jäin ma krooniliselt hiljaks käskudega ja mul endal oli keskendumisega probleeme. Esimesest U-kujuliselt tunnelist tuli välja tagasi arvatavasti oli põhjuseks minu tantsimine sellesama tunnelisuu ees. Noh ja kui ta juba väljas oli siis ei osanud ma temega midagi konkreetset kohe peale hakatagi ja sealt see DSQ tuligi. Kui DSQ käes sai julgelt kaugemalt hüppele saatmist harjutada, mis meil ka õnnestus. Ikkagi, isegi vaikselt juhtides on kaared hiiiglaslikud! Sellega on veel suur töö vaja teha...kunagi...:)
2. rada. Minu jaoks lihtsam kui eelmine rada. Meeletud kaared jälle! Aga siiski tulemuseks seekord puhas rada. Kiiruseks 4,72 m/sek (selle raja arvestuses I koht). Kokku kahe raja peale oli üllatuslikult 3. koht.
Grace. A0
Hüpperajad, 9 osalejat
1. rada. Rada oli selline mitte kõige labasem A0 vaid selline, et pidi ikka nõks juba juhtima ka. Ja nagu tulemusest selgus - siis mina sellega hakkama ei saanud. Pärast seda rada on A1 veelgi hirmutavam :). Niisiis esiteks, Grace varastas stardis, ja teiseks jäin ma krooniliselt hiljaks käskudega ja mul endal oli keskendumisega probleeme. Esimesest U-kujuliselt tunnelist tuli välja tagasi arvatavasti oli põhjuseks minu tantsimine sellesama tunnelisuu ees. Noh ja kui ta juba väljas oli siis ei osanud ma temega midagi konkreetset kohe peale hakatagi ja sealt see DSQ tuligi. Kui DSQ käes sai julgelt kaugemalt hüppele saatmist harjutada, mis meil ka õnnestus. Ikkagi, isegi vaikselt juhtides on kaared hiiiglaslikud! Sellega on veel suur töö vaja teha...kunagi...:)
2. rada. Minu jaoks lihtsam kui eelmine rada. Meeletud kaared jälle! Aga siiski tulemuseks seekord puhas rada. Kiiruseks 4,72 m/sek (selle raja arvestuses I koht). Kokku kahe raja peale oli üllatuslikult 3. koht.
Tunnelirajad, kõik suurused koos, 10 osalejat
1. rada. Ei olnud raske. Otsustasin kaares tunnelite eest valssimise asemel hoopis tunneli tagant minna. Kõik õnnestus aga suhteliselt suure ajakuluga. Grace ei kihutanud ja oli minu meeles kaunis hajevil - võib olla oli ta ka segaduses minu imelikest juhtimisvõtetest. Kaared oli suuured nagu ikka. Tulemus puhas rada, kiirus 5,03 m/sek (selle raja arvestuses 2. koht).
2. rada. Graceil oli oma rada joosta st suured kaared maksavad kätte :P. Sirgest tunnelist läks otse edasi valesse tunnelisse. Keha oli õigeaegselt õiges kohas aga ma ei kutsud teda - sähh sulle vaikset juhtimist :) Tulemus DSQ. Ülejäänud rada sujus täitsa kenasti. Kokku kahe raja peale 7. koht.
Glenn. Open tunnelid, maksi klass, 7 osalejat.
1. rada. Mulle meeldis raja raskusaste - tõeline open rada - see tähendab, et see on piisavalt raske A3 tasemele aga samas piisavalt lihtne A1 koertele. Glenn oli jälle hulluke aga väga tubli. Kõik sujus kenasti ja tulemuseks puhas rada ja kiirus 4,58 m/sek!!! See on peaaegu tema kiiruserekord läbi aegade! Vaid 2 aastat tagasi suutis ta läbida tunneliraja 4,61 m/sek. Niiet Glenn näitab taset (iseendale muidugi). Selle raja arvestuses oli see 3. tulemus.
2. rada. Oli juba kraadi võrra kangem rada. Mina suutsin lihtsalt täiesti raja ära unustada ja kahjuks numbrit ma ka ei näinud seega olin täielikus segaduses (see on see 6 erinevat rada paari tunni jooksul õppimine). Tänu raja kõrvalt abile, tuli rada lõpuks meelde (mu mäluauk kestis tervelt 8 sekundit!!!). Edasi raske osa tuli kergelt välja aga peale seda lükkasin Glenni tunnelisse (ise arvates, et kutsun koera). DSQ. Kahe raja kokkuvõttes 4. koht.
Orr. Open tunnelid, maksi klass, 7 osalejat.
1. rada. Orr oli täiesti out. Puuris olles möirgab ja haugus, vlja saab siis on ta ka täiesti innukas ja siis kui platsile lähme on kõik. See on nii masendav. Ja see kordub ikka ja jälle. Seekord oli ta kohe eriti jalutav - jõudis isegi maad nuuskida. Orri videot vaadata on sama nagu vaataks videot muru kasvamisest...ja siis viimasest päästavast tunnelist tuli ta ka mööda - 2 korda. See tähendas hiiglaslikku ajakadu lisaks + 2 tõrget. Kokku 17,47 karistuspunkti, kiirus 3,40 m/sek. Isegi kui Orr poleks tõrkeid saanud oleks ta ikka olnud aeglasem kui Glenn!
2. rada. Täiesti tujutu, A-st hüppas üle ja tunnelisse ei tahtnud minna. Hüppas hoopis A-le selle asemel. DSQ. Kokku kahe raja peale 6. koht.
Comments