Skip to main content

10.11.13. Pärnu karikas I


Käisime Pärnu uusi siseruume vaatamas ja proovimas. Kohtunik oli Keida Tirmaste. Kaasas kolm koera ja kavas joosta kokku 11 rada.
Grace. A0 mini. 12 osalejat.
Hüpperajad.
1. rada. Ilus lihtne A0 rada. Tore koertele, kes esimest korda võistlemas. Minu jaoks sai selgeks, et meil oleks Gracega aeg A1 radadele ennast proovile panna. Puhas rada, kiirus 5,96 m/sek, I koht.
Loen sõnad peale, et ta ikka stardis püsiks:
2. rada. Natuke keerukam aga siiski tore A0. Meil jälle puhas tulemus, kiirus 5,62 m/sek, I koht.
Kokku kahe raja peale I. koht. 
Tunneliterajad.
1. rada. Kohe teise tunneliauku läks valesti. Grace tuli nii suure hooga tunnelist välja, et sai otse kaugemast avast sisse minna. Ma algselt plaanisin mitte üldse sinna tuneli suu ette minna aga viimasel hetkel mõtlesin ikka ümber. Ülejäänud rada läks kenasti välja arvatud see, et ma unustasin 2 viimast tunnelit ära ja tõenäoliselt oleksin need igal juhul ära unustanud. Ma arvan, et mu veendumust raja lõpu osas kinnitasid need ajavõtupostid :) Tulemus DSQ.
2. rada. Natuke keerukam aga jooks sujus hästi. Minu rõõmuks jäi mul rajal joostes aega ülegi :). Rulemus puhas rada, kiirus 5,43 m/sek, I koht.
Minu suureks üllatuseks saime kahe raja peale kokku 2. koha!
Glenn. Open, maksi. 12 osalejat
Glenn osales vaid tunnelite radadel.
1. rada. Kui on palju tunneleid ükteise järgi siis võib kergesti juhtuda, et kaotad rajal järje. See juhtus minugagi. Kaotasime paar-kolm sekundit minu peata oleku tõttu. Aga Glenn andis endast maksimumi ja oli ülitubli! Puhas rada, kiirus 4,12 m/sek, 4. koht
Finishis oli väke insident, õnneks keegi viga ei saanud.
2. rada. Lisaks tunnelitele 2x A ja slaalom. Oli kergemini õpitav rada. Võib olla selle pärast, et ta oli lühem kui eelmine. Meie tulemuseks vaid ajaviga 9,72 sek, kiirus 3,32 m/sek, 2. koht.
Kokku kahe raja peale shokeeriv 1. koht! Aga ma olen selle üle väga rõõmus, sest Glenn oli tõesti tubli!
Orr. Open, maksi. 12 osalejat
Tunnelirajad.
1. rada. Kuna Glenniga sai enne joostud siis oli vähemalt rada selge. Kuigi kaotasin alguses korraks koera ära - unustasin kutsuda. Orr oli suhteliselt röömsameelne ja kalpsas mitte eriti pingutades raja läbi. Tulemuseks puhas rada, kiirus 4,42 m/sek, 2. koht.
2. rada. Orru tuju läks iga rajaga järjest halvemaks ja minu pettumus iga rajaga järjest suurenes - võib olla olid need kuidagi seoses. Aga igatahes enne igat rada oli järjest raskem teda lahti muukida. Sellel rajal saatsin ilusti A asemel tunnelisse ja seda koer tegi ka. DSQ. 
Open rajad.
1. agilityrada. Killerrada. Jube kaua muudkui üritasin teda kuidagi paremasse tujusse saada aga Orr on stardis nagu hunnik õnnetust. Siis on eriti kurb muidugi kolmandal takistusel kohe DSQ saada. Aga jäin kutsumisega hiljaks. Raja lõpetasin varem kui san natukenegi hoo sisse. 
2. Agilityrada. Üritasin teha lendstarti otse puurist. Ei õnnestunud - Orr tuli esimesest tõkkest mööda, saime -5. Ülejäänud raja kulgesime ka. Mitte eriti tempokalt siiski. Kiirus 3,16 m/sek, ajaviga 4,32 sek. 5. koht.
3. hüpperada. Oi mulle see rada meeldis! Aga kahjuks Orr oli kolmandaks rajaks nii lukus, et see oli juba masendav. Ma pidin terve igaviku stardis teda masseerima. Ja siis jäin jälle hiljaks oma kutsimisega. DSQ.
Selle päeva kõige suuremaks pettumuseks oli Orr - ma ei tea mis ta tujutuse ja ärevuse seekord põhjustas. Täis kõht? Väsimus? Minu tuju? Pettumuse tekitab ikka ja jälle see, et ta on trennis juba nii mõnus ja ikka võistlustel on jama.
Kõige suurem nauding agilitys on näha koera nautimas sinuga koos jookmist! Gracega oli suurepärane joosta, samuti Glenniga Mõlemad on ülimotiveeritud - ühel tuleb ainult jooks paremini välja kui teisel :)

Comments