Skip to main content

01.09.13. Agility võistlused

Tartus toimus juba traditsiooniks saanud Tarkuse päeva raames kesklinnas ka mitteametlikud võistlused. Seekord ka Säde karika I etapp. Kohtunikuks oli Keida Tirmaste. Kavas 3 rada. Mina olin Orri ja Graceiga. 
ORR. A2-A3 klass, maksid
1. rada. Agilityrada.  Orru oli nagu ikka enne esimest starti natuke kivijalg. Täpselt pärast startimist lõhkes meje jooksusuunas õhupall, mille peale Orr ilusti veelgi enam lukustus, nii et see õhupalli paugu juures olev sinine tunnel võeti vist küll istudes :). Pärast seda Orru isegi taastus oma ehmatusest ja ei olnud nii kangejalgne - küll aga terve jooksu siiski oli ettevaatlik. Tulemus üllatus-üllatus puhas rada ja sellega 1. koht
2. rada. Hüpperada oli väikse kiiksuga. Nimelt oli ülesandeks joosta ümber puu/koonuse iga kord kui koer on tunnelis. Orrul oli täitsa lõbus ja ergas tuju. Natuke ettevaatlik oli aga vahepeal näitas juba täitsa ergast sammu! Raja keskel tänu ümber koonuse jooksmisele oli tiba segadus, mis Orru tuju natuke langetas aga õnneks pärast slaalomit tuju taastus. Pärast kollast tunnelit (ehk enne viimast punast tunnelit) kaotasin ma koera ja ei teadnud, kas ta tuleb punase tunneli õigesse auku või mitte, ja nii ma seal pimeduses ootasin. Nähes koera ikka õigest august sisenemas oli mul hea meel ja alles siis tuli meelde, et ümer puu pidi ka ju jooksma :) Eks me siis Orriga koos jooksime. Orruga olin väga rahul. Ajaviga tuli korralik, eks need kakse rajal puterdamist selle põhjustasidki aga siiski 2. koht!
3. rada. Tunnelirada. Enne starti oli sai Orru natuke uriseda ja kogu ta tähelepanu läks sinna. Platsile tulles ta muidugi lukustus, sest ta ei saanud enam vahtida, kus "vaenlane" on. Ja siis ta üsna kivijalgsena jällegi stardis, esimene tunnel oli küll superaeglane. Aga kuskil raja keskel ta suutis vist panna oma muud mõtted kõrvale ja natuke minule keskenduda. Tulemus 2. koht! 
Mina olin Orruga väga rahul, et ta sai selle möllu ja melu keskel oma kangejalgsusest üle!
GRACE. A0-A1 klass, mini-midi
1. rada. Agilityrada.  Rajal sees A-tõke, mida me polnud Gracega mitte kunagi varem teinud. Aga üritasin ikka. Stardis Grace varastas. Kuni A-ni oli kõik tibens-tobens aga A.tõkkest ta lihtsalt ei saanud aru, et see on ka takistus ja mul on ingi idee, et ta võiks seda seina mööda üles ronida. 3 tõrget= DSQ. Pärast A-d läks kõik suurepäraselt!!! 
2. rada. Hüpperada oli ikka väikse kiiksuga. Jällegi ülesandeks joosta ümber puu/koonuse iga kord kui koer on tunnelis. Jälle Grace varastas!!! Ja mulle nii ootamatult, et väike puterdamine sellest ikka tuli. Esime koonuse ümber jooks läks kenasti. Teine enam nii kenasti ei läinud. Ma muidugi ei andnud ka ühtegi käsklust aga Grace oli mu juures ka nii super kiiresti, et poleks ka käsuga jõudnud teda õieti juhtida. Õnneks Garce jooksis tiiru ümber tõkke, ilma sellele valelt poolt hüppamata. Aga -5 tuli ikka. Pärast seda sujus täitsa hästi.
3. rada. Tunnelirada. Iga teine tunnel oli keskmine tunnel. Meil läks väga hästi kuni eelviimase valikuni, kus ma jäin kutsumisega tiba hiljaks (videst on näha, et ma teen ise ka 3 sammu otse ja siis numbreid nähed võtan kõrvale aga see oli Grace jaoks hilja). Igatahes sööstis Grace otse valesse tunneliauku. DSQ.
Kõik 3 rada:
Mulle jubedalt meeldivad sellised kiksuga võistlused. Kõigist kuuest rajast oli kõige raskem koerasjuhile just see A0-A1 ainult tunnelid rada. Enamuse ajast vaatasin numbreid, et mis ringi peal ma nüüd olen :)

Comments