Skip to main content

16.02.13. Agility võistlused

Agility võistlused Pärnu lähistel Sassi talus. Ühendasime pügamaskäigu ja agility.
Seekord kohtunikuks Svetlana Zolotnikova. Kõik tulemused SIIN. Enne siis Glenn pügalasse ja siis Orruga võistlema. A2 klassis oli võistlejate rivi küll eriti hõre (6 maksi ja 3 mini koera). Enne võistlust üritasime mängida. Natuke pidi pingutama aga tirima ikka hakkas. 
1. rada. Hüpperada. Ilus ja mõnus jooksurada (oleks vaid jooksjaid). Kuna enne meid oli stardis Morgan, kellega meil oli novembrivõistlustel autasustamisel intsident siis meie peitsime ennast enne starti ja saime isegi natuke mängitud. Orr oli muidugi hajutatud ja muudkui piidles stardi poole, kus teisi koeri oli. Kaugemal teistest sai natuke jooksugi tehtud. Kokkuvõttes saime puhta raja, kiiruseks selline Orru tüüpiline sörgitempo 3,74 m/sek. Ja kuna see ostutus ainsaks puhtalt joostud rajaks siis saime ka I koha.
2. rada. Seekord nägi Orr enne starti Morgani ära. Ja meeleolu muutus oli näha ja tunnelites jälle vaikselt urises. Poomi peal võttis aja korralikult maha. Ja siis enne slaalomit, ma ei tea mida ma tegin ja miks ma ometi ei valssinud. Mul oli kindel mõte, et kui ma valsin siis ta võib slaalomi kõrval asuvasse tunnelisse minna. Seega seal koperdasime vähemalt 4 sekundit. Sellest kohe ülejärgmine takistus - jäin hiljaks AGA oi kui hästi Orr reageeris minu liigutusele/ringi käsule. Lahe! Noh lahe muidugi ei olnud see, et ta sai jälle stardi poole vahtida, et kas miskit ohtliku seal pole. Kiik oli ilus. Viimane lõik oli sirge. Joostes finiši poole nägin finišis ees vaid ühe kena isase samojeedi tagumikku - pidin kaugelt hõikama, et nad eest ära läheks. Videolt on ka näha, et niikui Orr näeb teise koera ära läheb ta vältimisse ja jookseb minu juurde, mitte üle viimase tõkke teise koera juurde. Mina muidugi korraliku võistlejana parandan viimase tõrke ära, mis võtab veelgi 6 sekundit enne kui aeg kinni läheb. Kahjuks ei saanud korralikku positiivset lõppu rajale (võib jälle ilusti enda kogenematust koerajuhina tunnistada). Kokku rajalt siis -10 ja lisaks veel 6,91 sek ajaviga. Kiirus 3 m/sek. See andis meile väärilise 6. ehk viimase koha. 
Mõned pildid, autoriks Daisi Pae:
Pärast võistlust viisime ka Orru pügalasse, kes sai omale ka esimest korda elus "sportsoengu", kuigi võtame just Orruga aja maha ja teeme vähemalt kuuajase trennipausi, mis on ka muuseas talle esimene, nii et oli ka aeg.

Comments