Skip to main content

10.11.12. AG võistlus

Aasta viimane ametlik agilityvõistlus. Kodusel "armsal" liival :) Kohtunik leedukas Karolis Cerniauskas. Koduvõistlusel tuleb ikka loomulikult mõlema koeraga võistelda. 
ORR
1. rada. Hüpperada ja hästi lihtne. Orr hoidis ennast ikkagi küllaltki tagasi, sest jäi minust ikka täpselt 1 sammu tahapoole. Aga muidu täitsa ilus, puhas rada, kiiruseks 4,5 m/sek ja sellega I koht!
2. rada. Päris mitu jubedust tekitavat kohta. Kuid need kohad, mis õppides olid jubedad läksid tegelikkuses peris kenasti. Kuigi selle jubeda koha peal kukkus pulk (vast mu järsu kutsumise pärast). Pärast A-d läks koer ka minust lõpuks ette (ma ju saatsin ka ilusti otse edasi) Orr jooksis kuni kõik otsa sai ja siis jäi segaduses seisma, et mis mõttes sa mu tühjusesse saadad. Tühjusest kutsusin ilusti koera enda juurde, kes kuulates käsku tuligi ja ei läinud kiigele (1. tõrge). Videost on näha, kuidas ma ise teise tõrke korraldan (~1:30). Jäin hiljaks ja saatsin kaugele. Uus tõrge ja lõpusirge. Videod on ikka tänuväärsed, sest näeb kui tublid koerad ikka on ja kui hästi nad käske kuulavad. Kokku tuli rajalt -15 ja lisaks saime ka 6,53 sek ajaviga. Kiirus tuli sellise soorituse eest 3,17 m/sek ja 4. koht.
3. rada. Jälle sama keeruline kui enne. Miskipärast kukkus Orr keset poomi lihtsalt alla. Kiige juures aga juba ise hüppas ära. Läksin kiigele uuesti ja teenisin sellega ka DSQ. Igas mõttes oleksin pidanud edasi rada jooksma. Tänu oma uuesti kiigele minekuga sai Orru starti ootava ja ninaga liiga kiige juures oleva isase koera peale ähvardavat urinat lasta. Nõnda, et ma ei julenud Orri lahtigi lasta enne kui teine koer on kasvõi meetrikese kaugemale toimetatud. Kohtunik kasutas juhust ja tuli seletas DSQ põhjuseid. Pärast seda intsidenti oli aga Orru säde süüdatud ja Orr kihutas, mis hirmus.
Kokkuvõttes jäin ma väga rahule Orru tujuga.
Videod:

Autasustamisel ütles kohtunik, et ta väga nautis meie jookse ja väga kahju, et meie agilityrajad ei õnnestunud. Mul ka :)
Teise koha koer oli tiba kade Orru peale ja tahtis autasustamiselt Orrult tüki  küljest võtta, õnneks pidi ta piirduma vaid suutäie imeilusate heledate laineliste karvadega.

GLENN
1. rada. Lihtne. Glennuke oli tahtmist täis. 2 pulka kukkus ja poomi lõpus saime minu üllatuseks vea. Aga A-d võttis Glenn ikka enda kohta enneolematu kiirusega! Kokku saime siiski lisaks -15-le rajalt ka 10,23 sekundit ajaviga. Kiirus 3,03 m/sek. 
2. rada. Jälle suhteliselt lihtne. Glennu oli ikka nagu Glennu. Kuid jällegi kukkus üks pulk. Glenn on tubliks muutunud ja ei pea enam oluliseks tõkkeid puhtalt hüpata! Teiste koerte puhul oleks see vist kurvastav hetk aga mina hoopis rõõmustan. Kuigi siin rajal entusiasm oli raugemas ja koguni kahe tõkke ees jäi ta mõtlikult seisma. Ühe korra eest karistati meid ka tõrkega. Seega rajalt -10 ja jälle ajaviga 11,41 sek. Kiiruseks 2,81 m/sek. 
3. rada. Tiba nipikam koht oli see, kus pidi tõkkest mööda tulema. Oli suht kindel, et see meil Glenniga ei õnnestu, ta ju peab kõik teele jäävad tõkked võtma. Nii see DSQ tuligi. Videolt näeb ka miks ta selle tõkke nii kindlalt võttis hoolimata mu kutsetest - mu keha näitas ikka kindlalt, et tuleb tõke võtta :)
Video:

Comments