Skip to main content

Agility võistlus, 22.10.11

Seekord osalesin vaid Orruga, kuna oli tegemist tegelikult eksamiga (kus A3 klass ei osale), mille juurde oli lisatud A0 võistlused. Tulemused SIIN.
Kohtunikuks Svetlana Zolotnikova. Toimumiskoht Tallinnas TAKO hall, kus kahel eelmisel korral on ups juhtunud. 
Niisiis süda närvilisusest põksumas, lootsin, et seekord nii vast ei juhtu.
1. rada. Super lihtne. Ei tekkinud kahtlustki meie võimetes seda läbi joosta AGA, kas ka see realiseerub oli küsimus. Orr oli üsna kontaktne. Esimene pool jooksust oli ebakindel/nuuskiv ja ma nii kartsin neid tunneleid - äkki võtab jälle aja maha :). Aga siiski mitte, poole raja peal oli kott, millest läbimine süütas midagi Orrukese sees ja ta otsustas ennast natuke kiiremini liigutada. Väga positiivne. Lõpetasime puhta rajaga, kiiruseks vaid 4,39 m/sek ja see andis 7. koha.
2. rada. Ka üsna lihtne, raja keskel oli koti/tunneli lõks oli aga see oli mu väikseim mure. Orru oli ikka hajevil. Aga siiski jooksis, esimesse tunnelisse jäi sekund liiga kauaks, ma juba jõudsin mõelda, et ega ometi - aga siiski mitte - jooksis vaid pea maas nuuskides. Ülejäänud rada läks samas tepos, peaaegu täitsa joostes. Tulemuseks puhas rada ja kiiruseks 4,6 m/sek ja 4. koht.
Kahe raja kokkuvõttes saime 4. koha.
Kokkuvõttes JUHHEIII!!! Ma olen üliõnnelik, et Orru ei olundki nii närvis ja suutis isegi jookmist meenutavat liikumist arendada. Mõnus tunne!
Videod ka:

Comments