Skip to main content

Agility võistlus, 16.04.11

Seekord võistlused Tallinnas. Kohtunikuks Elena Dmitrochenko (Venemaalt). A2-s oli maksikoeri 12. Kavas 2 rada.
Kõik tulemused SIIN.
Kõik Glenni agility tulemused SIIN.

1. rada. Raja õppisin oma arust ilusti ära arvestades, et pean oma karvakerakest ilusti igalpool järgi ootama.... Kui Glenni halli sesse tõin ja talle maiust näitasin, läks teine väga äksi täis ja vahtis teisi osalisi ja oli kannatamatu. Start - ootamatult hakkas Glenn liikuma kiirusega, mis oli mulle üllatuseks - nimelt Glennu oli ülilõbus ja tahtmist täis ja rabeles nii, mis hirmus, et kiiresti edasi saada. Kõik läks libedalt, kuni ma jäin esimese tunneli juurde vahtima. Enne kui arugi sain oli aeg käe vahetamiseks möödas ja pidin suure ringiga minema - õnneks kõik ikka laabus. Jällegi läks kõik kenasti, kuniks ma jäin järgmise tunneli otsa vahtima. Sellest tulenevalt ei suutnud ma olla õiges kohas, et jällegi kätt vahetada (videolt on ka näha, kuidas ma juba mõtlen, et hakkaks eest lõikama aga siis saan aru, et see viiks kokkupõrkeni). Igatahes tuli teha üüratu kaar ja sellega kaotasime aega. Siis A - kuna ma suutsin kodus Glenni libeda A pealt alla tulema panna siis võtab Glenn A nüüd eriti ettevaatlikult (sinna kulus vähemalt 3-4 ekstra sekundit). Tulemuseks 5,41 sekundit ajaviga ja kiiruseks 3,31 m/sek. Sellega teenisime 2. koha!
Video:

2.rada. Glennil ikka hea tuju. Rada oli keerulisem, pikk (170m) ja kiire (ideaalaega mahtumiseks pidi vähemalt 3,8 m/sek jooksma. Noh see oli siililegi selge, et nii kiiresti me ei jookse aga üritame võimalikult väikest ajaviga. Meie saime kohe kolmandal tõkkel tõrke - keerasin ennast liiga hilja - selleks ajaks oli Glenn juba teadmiseks võtnud, et tuleb tõkkest mööda tulla. Parandasin selle ära (sellega läks pea 4 sekundit kaotsi). Siis sujus kõik hästi, kuniks poomi lõpuni, kus ma täitsa teadlikult andin käsu edasi minna, enne kui ta oli kontaktpinnale astunud (vahel teeb aju minegid trikke :P). A peal jälle nii 3 sekundit munemist. Ja siis lõpuni hea tujuga ikka. Tulemuseks 10 karistuspunkti + 9 sekundit ajaviga, kiirus 3,15m/sek. Sellega saime napilt-napilt 4. koha!
Video:


Mul oli super hea meel, et Glennil oli hea tuju ja ta oli täitsa ergas!!! Ja hea teada, et Glennile kiirused 3,6-3,7 m/sek ei tohiks olla mitte midagi ületamatut!

Comments