Skip to main content

Agility võistlused, 15.01.11

Meie debüüt A2-s! Olin oodanud seda võistlust juba aasta aega! Üks oli kindel - disklaff ma ei tahtnud.

Käisin ka teistele kaasa elamas ja tegin mõned pildid. Kahjuks oli valgusega nii nagu ikka siseruumides. A3 võistluste ajaks oli nii pime aga välku kasutada ei saanud, kuna selle peale ütles fotokas, et aku on tühi.
Aga need pildid mis välja tulid on SIIN.

Niisiis kohtunikuks oli Svetlana Zolotnikova ja kavas oli 2 agility rada, kus maksikoeri oli 11.
1. raja tulemused SIIN ja 2. raja tulemused SIIN

1. rada. Kohtunik teatas kohe, et tegemist on lihtsa jooksurajaga ja seepärast ka kiiruseks 3,5 m/sek. Sellega sai kohe selgeks, et aega me eriti ei jõua, sest Glenni siiani rekord kiirus agilityrajal on olnud 3,53 m/sek. Jah, rada polnudki teab mis keeruline. Keida aitas näha mõningaid kahtlaseid kohti. Põhimure oli tegelikult rõngas ja nagu ikka kontaktid. Rada ise kulgeski ilma tõrgeteta. Kontaktid tulid ka kenasti! Tulemuseks 0 rajaviga, kuid siiski 2 sek ajaviga. Meie kiiruseks oli 3,31 m/sek, mis on Glenni kohta täitsa korralik! Sellise tulemusega saime 1. koha!!! Tuli välja, et jooksurada oli ostunud paljudele keerulisemaks kui arvata võis ja aja sai kirja vaid 3 koera (Glenn ainukesena, ilma rajavigadeta).

2. rada. Rada tundus keerulisem aga nagu kohtunikki ütles, tundus ta keerulisem kui oli - tegelikult oli ülimõnus joosta, kuidagi sujuvad pöörded ja käigud olid. Keida jällegi andis paaris kohas väga kasulikke vihjeid. Minu põhimureks oli nüüd pikkus ja okser, teadsin et puhast rada ei tule - olin valmis, et kõige paremal korral tuleb -10, olin üsna kindel, et ta hüppab mõlemasse takistusse sisse. Nagu arvata võis tuligi okseri teine pulk maha. AGA pikkuse saime üle! Siin on näha, kuidas ma hinge kinni hoian ja olen kindel, et viimane pikkuseelement ka maha tuleb! Aga ei!Kontaktid sujusid jälle kenasti, samuti ka slaalom.Tulemuseks rajalt -5, lisaks ajaviga 1,74 sek. Kiiruseks jällegi meile korralik 3,27 m/sek. See andis mulle koha "poodiumil" - 3. koht!
Minu arust küll väga hea ja motiveeriv algus A2-s! Kuu aja pärast jälle!
Suured tänud Indrekule klõpsude tegemise eest ja Estrile autasustamise piltide eest. Videosid seekord ei ole.

Comments