Skip to main content

Viimsi näitus, 31.07.10

Niisiis selle suve viimane näitus. Kohtunikuks seekord Ingrid Borchorst Taanist. Kohale oli tulnud 9!!! nisukat.

Orru oli juba enne ringi üsna pahur ja mitte üldse maiusest huvitatud - nuuskis ja lõõtsutas.
Läksime ringi - Jooksmine tuli läbi raskuste:Siis seisma, mida ta kohe kategooriliselt keeldus tegemast. Kohtunik ei julgenud hambaid vaadata (aga mul ka ei palunud näidata?!). Ma ütlesin küll kohtunikule, et Orr ei hammusta aga vist mitte eriti veenvalt, sest iga kord kui ma Orri peast allapoole puutusin siis tuli tast välja jonnijorin :( Sellist tsirkust pole meil veel olnud. Orr keelduski seimast ja tahtis hoopis mulle sülle ronida ja kogu lugu. Vot nii olime ringis enamuse ajast:Kirjelduse ikka saime ja üsnagi positiivse: Muscul. dog. Good size and subst. Good length of head, a bit strong scull. Enough neck. A nit uprid shoulder. Well devel. body. low tailset. Moves well. The dog is very shy. Because disc.
Hindeks saime 0 (disklaffi). Kohtunik selgitas mulle, et kuna koer ei seisa ja hambaid vaadata ka ei lasknud siis ta ei saa muud hinnet anda. Et koer peaks vanemaks saama ja siis näituseareenile tagasi tulema. Ja just see plaanis ongi :D

Juhuslikult sattus meie esitust ringis pealt nähema meie treener Marika. Temalt sain kohe väga väärtuslike õpetussõnu, mida Orriga teha!

Comments

Kadri said…
Respekt Tuulile! Sa oled kõige visam ja kannatlikum inimene üldse, keda ma tean. Ja muide, kui sa üldse kunagi peaksid sellele mõtlema, siis tea, et sinust saaks väga hea ema:)