Skip to main content

Agility trenn, 09.02.10

Glenn:
Kuna kiirust on natuke juurde tulnud siis saab teiste probleemidega tegeleda - näiteks nagu hiiglaslikud pöörded ümber tõkke. Ja loomulikult meie vana hea sõbra kontaktpinnaga :). Kusjuures Glennile vist isegi väga sobivad jooksvad kontaktid. Panime seekord ka poomile värava lõppu ja tulemus super - mina võin liikuda, kuhu iganes, tema jookseb ikka ilusti väravast läbi (ma arvan, et seda sunnib tegema tema sisemine Monk, et ta PEAB väravast läbi minema :)). Orr:
Varem oleme ka käinud platsil mängimas aga eile oli Orril esimene tõeline agility trenn. Arvan, et nüüd on juba aeg. Niisiis kõigepealt tunnel. Alguses arvasin, et keegi peaks teda kõigepealt ühes tunneli otsas kinni hoidma ja ma siis teisest otsas kutsun (ta on varem nii tunnelit teinud 3 korda). Aga ei tea mispärast, nii ei teinud ja tegelikult Orr läkski kohe saatmisest läbi tunneli ja igatahes mina olin täitsa sillas :DSiis veel mängu ja otsustasin ka natuke teha ümber tõkke tiiva saatmist: Igatahes oli Orri esimene tõeline agility trenn õnnestunud.

Comments