Skip to main content

Rallikuulekuse võistlus 30.03.2019

Orru pole koeraspordi areenil olnud üle 4aasta. Kuulekuses sai võitledud viimati 5 aastat tagasi. Kui nüüd arvata, et ta kõik see 5 aastat kõvasti treeninud on siis hoopis vastupidi. 5 aastat on elatud mõnusalt diivanikoera elu ja vaid aeg ajalt perenaise meeleheaks tsirkust teinud :)

Kuna nüüd, 5 aastat hiljem on Eestis rallikuulekus ametlikuks alaks lõpuks saanud siis otsustasime, et tuleb ikka hakata osalema ametlikel võistlustel. Aga enne seda mõtlesin, et prooviks, mis üle pika aja kuidas meil see võistlemine välja tuleb. Valisime A-koera korraldatud mitteametliku võistluse. Kus Orru võistles 3 rajal.

1. rada: Rallikuulekuse esimene tase, veteranide klass. Orru oli väga heas tujus ja tegutsemiindu täis. Saime rajalt kiireima aja aga -3 tuli selle eest et ma ei lugenud oma samme esimese sildi juures! Ja jätsin ühe vajaliku sammu tegemata!! Jummel kui rumal minust. õnneks rada tehes ma seda üldse ei teadnud. Veel -1 tuli kuskilt  ümberpooramise juures, kus Orri asend jäi tsipa kaugele. Kokku 96p ja I koht :)
2. rada: Jälle veteranide klass, algajate tase. Orru minu jaoks oli natuke vähem erksam aga kuna suutsin oma sammud ilusti üle lugeda ja kõik läks sujuvalt siis 100p ja I koht, kuna jällegi kiireim sooritus.
 
3. rada: RK-2 klassis (teine tase). Aega ei võetud seekord. Aga teise sildi juures oleks pidanud Orr istuma mulle kõrvale tulles aga miskipärast ei lasknud ma tal seda teha ja jalutasin kohe edasi...-5p tuli sealt. Noh minu jaoks jäi ta ette istuma ka viltu. Niiet see silt oli nats vildakas nagunii. 7. sildi juures kus oli samm paremale, ta miskipärast tagurdas sildile otsa, mitte ei istunud. Kirja sain seal -3p (koerajuhu viga). Ülejäänud rada kulges vigadeta. Kuigi kõrvalkäik oli tal nats aeglane ja ta vahel kippus ringi vahtima aga ta oli ka väsinud selleks hetkeks juba. Kokku 92p ja 4. koht. Ma ikka kirusin ennast selle -5p pärast, et mul meeles polnud teda istuma panna :D
Võistelda oli jälle tore ja nüüd võime natuke kindlamalt mai kuus eksamile minna!

Comments