Skip to main content

07.06.14. Agility võistlus Tallinnas

Tee agilityvõistlustel viis Tallinna. Kaasas ainult Grace ja nagu hiljem selgus jäi see tema viimaseks sellesuve agility võistluseks. Kohtunikuks Nalle Janson Rootsist. 
Grace, A1 mini, 16 osalejat.
1. rada. Hüpperada. Mõnus rada, vaid üks koht tekitas natuke mõtelist, et kuidas väiksemad kaared saada ja ka jõuab ikka tunnelist eest lõikama. Kõik sujus hästi. Grace jooksis ise, rajal tundus ta mulle aeglane, sest jäi aega muudkui üle. Enne lõppu unustasin küll ühe tõkke ära aga kuna see jäi ilusti koera tee peale siis oli kõik ok. Puhas rada ja esimene koht. Kiirus 4,7 m/sek.
2. rada. Agilityrada jälle ainuke "mõtlemiskoht" asus taga nurgas. Ega ma ära ei saanudki otsustatud kuidas teha, sest enamus aega õppisin ühtmoodi ja siis turgatas mulle hoopis parem mõte pähe aga kuna ma olin enamuse ajast õppinud siiski teistmoodi siis otsustasin, et rajal teen ikka nii nagu algselt plaanitud. Rajal tuli välja et algselt plaanitud kohe üldse ei töötanud ja mu hilisem mõttesähvatus oleks koheselt töödanud. Ja kontaktidelt ka poleks vigu tulnud...oleks on ikka paha poiss :) Meie tulemus siiski DSQ.
3. rada. Selle raja probleemid tekkisid stardis varastamisest (nagu meil on varasemaidki kogemusi olnud). Kuna ta absoluutselt ei oodanud siis startisime koos ja loomulikult jäim ja totaalselt poomis maha, tulemuseks poomilt hüppamine + teadmatus kuhu edasi. Õnneks kõik laabus.Peale rohelist tunnelit tuli ikka maru kaar ja selle kaarega kaotasime aega küll vähemalt paar sekundit. Edasi laabus kenasti raha kuni tema huligaanse kiiguni. Kokku saime rajalt -10 (kontaktid). Kiirus 4,36 m/sek. Ja sellega väärisime 5. koha. 
4. rada. Meie viimane võimalus puhtaks rajaks. Alguses sujus hästi aga siis enne poomi oli selline keeruline tõkete kombinatsioon, mille sooritamisel oli raske ees koerast olla. Seega läksimegi jälle poomile nii et mina olin koerast maas ja Grace lendas ilusti poomiotsast üle. Ma muidugi ei tea miks ma vaid 1 korra hõikasin Graceile "oota". Ma oleksin pidanud seal selliseid ebainimllikke hääli tegema nagu ma hiljem kiigel tegin. Võib olla oleks see meile puhta raja toonud. Aga tulemuseks meil -5, kiirus 4,32 m/sek ja üllatuseks 1. koht.
 Lõppu imelised Jelena Saga pildid:

Comments