Skip to main content

Ameerika reis, vol 2.

Laupäev, 22. Veebruar
Sain hästi magada. Hommikussöögile ei läinud, sest oleksime pidanud maksma 20$ (eile saime sooduskupongiga 2 ühe hinnaga, ehk 10$). Suutsin ära lõhkuda lõhnaõlipudeli korgi, niiet pidin villima lõhnaõli veepudelisse aga soovitavalt oleks nüüd vaja uut lõhna.
Hotelli toast vaade:
Kell 10 oli väljasõit. Kõigepealt läksime shoppama outlet keskusesse. Raiskasin alguses palju aega. Lõpuks aga leidsin ka soodsaid poode. Sain endale uued plätud ja 2 väga vinget käekella. Päikseprille ikka pole. Siis oli plaan minna Surmaorgu. Pärast 1.5 tundi sõitu selgus, et olime mingisse teise surmaorgu teel olnud, mis olnud üldse õige kohtki.
Bensukas tankisime ja võtsin lõunasöögi (mis oli ka hommikusöögiks ja nagu selgus siis ka õhtusöögiks) 2 banaani, lisaks 1 õun.
Suhteliselt levinud auto siin:
Keerasime auto ringi ja tagasi Las Vegasesse. Õigesse surmaorgu enam polnud aega minna ja võtsime suuna otse Los angelese peale.
Ülejäänud päev möödus autos. Kirjutasin blogi jaoks jutukest ja tegelesin siiani tehtud piltidega. Peatusime LA lähedal olevas outleti keskuses. Leidsin Guessi poest päikseprillid aga need olid 35 dollarit (muidu oli 50) aga need olid ikka liiga kallid, kuigi väääga ägedad. Nüüd ma vähemalt tean milliseid prille tahan. Teiseks leidsin GAPist ühe dressika, mille hind oli umbes 13 dollarit AGA oli ainult suurused M ja ülespoole, kahjuks M oli mulle suur ja pikk. Ostsin ühed püksid.
LA liiklus on ikka uskumatu. Linnas sees kiirtee ristub kiirteega, ristub kiirteega ja palju palju autosid. Sõitsime linnas! Üle tunni aja kiirteel, kiirusega 90-115 km/h! Kell 21.30 saime hotelli. Peatume LA lennujaama Hiltonis, tuba on okei aga siinne vannituba on kõige väiksem mis ma üldse hotellides näinud olen. Ja aknad on tavalised, st et akna all stardivad lennukid ja see pole just kõige vaiksem tegevus.
Pühapäev, 23 veebruar
Ärkasin kuue aeg, et vetsu minna. Vannitoas aga kogu põrand lirtsus, hakkasin uurima, et mis värk on. Tuli välja, et öösel oli kraanikausist (sellest ärajooksust, mitte kraanist) vett üle ajanud ja päris korralikult, niiet terve vannitoa põrandal oli ikka korralik veekoht. Kraanikausis oli vee seismise jälg.
Helistasime siis alla ning mingi asjapulk tuli asja uurima. Anti koheselt uus toa võti, kus duši all käia. Seitsme aeg siis keksisime oma pidžaamades teise tuppa ja käisime pesema ära.
Juba õhtul oli paks udud. Hommikul 6 aeg oli ika veel jube udu:
Paari tunni pärast oli vaade hotelli aknast juba parem...või siiski mitte:
Kella kaheksaks olid kõhud tühjad ja läksime hommikusöögile. Buffet oli tõsiselt väikese valikuga. Sõin põhiliselt vaarika-maasika-viinamarja jne segu, mis oli väga väga hea. Kõhu sain ilusti täis. Üleüldiselt see Hilton siis on suhteliselt pettumus – liftis mingi nupp põhimõtteliselt ripub välja. Siine hotell ei ole küll oma raha väärt. Päikese tõustes hakkasid aknaklaasid soojenema ja väga õudselt praksuma. Passisime niisama hotellitoas kuni oli aeg lennujaama minna.
LAX sümbol
20 minutit enne kokku lepitud aega maandusime hotelli lobbys, kus selgus et oli ka tasuta interent. Muiudgi kui me oleksime seda varem teadnud siis poleks me hotellitoas olnud vaid all lobbys. Sain kiirelt raidoga rääkida ja juba tormasime lennujaama bussile. Lennujaamas sain Tiiduga minna lounge´sse, kus sain natuke ka lapakat laadida, mis oli ülivajalik. Jama on selles, et siin on ju teismoodi sipsikuaugud ja ma sõltun elektroonika laadimisel teistest (Tiidul on vajalik üleminek).
Lennuk nagu ka igavene urgas. Minu tooli seljatugi ei tööta hästi, nagu ka kõrvaklappide ühendus ja laud on ka logu. Aga sõit sujub õnneks päris hästi ja väga ei ole raputanud. Süüa muidugi ei anta (tasuta), ainult vett saab, tunne on nagu Estonian Airis. Seljatoes ka ei ole isegi ekraane niiet filmi vaatamine toimus sunniviisiliselt ja ühisekraanilt. Ootan juba Hawaiid!
Lõpuks maandusime ja saime kohale. Ilm oli pilves ja tibutas. Sõitsime taksoga hotelli juurde. Jälle elame Hiltonis. Juba sissesõit Hawaii Hiltonisse oli täiesti teine tera kui LA-s. VAU!!! Reception VAU!!! No tõesti ikka vau, olin täielikus eufoorias. Kõik oli nii ilus. Ilm on täislik – oli soe aga mitte palav, kerge tuulega. Loodus lopsakas. Hotell liivaranna kaldal – vaade oli fantastiline – seda on raske sõnadesse panna või pildiga edasi anda. Kõik tundus täiuslik!
Saime jälle kahesed toad ja hotellilt mõlemale toale anti 100 dollari väärtuses õhtusöögiraha kingituseks!! Jah just nii! Lisaks saime veel mingeid sooduskuponge ja kinke. Toast on vaade ookeanile ja kõik on üliäge!!!
Sellel pildil pole küll ookeani peal.
Plaanitud tegevustele konverentsi raames ei jõudnudki aga läksime avapeaole. Rahvast oli metsikult – ikka väga väga palju. Nõme oli see et joogi pidi ise ostma. Ostin siis 7.5 eest ühe klaasi (loe:plastiktopsi) roosat veini. Üsna peal läksime ära.
Jalutasime läbi linna tagasi ookeani äärde – vesi oli väga soe!
Seejärel jalutasime mööda randa oma hotellini.
Meil Lauraga oli kindel plaan kusagile kokteili jooma minna. Kuulsime head muusikat ja sinna suundusimegi. Ühes Hiltoni oma baaris esines väga andekas laulja, kes ülimõnusalt laulis kõiki viimase aja poplugusid (noh neid mis praegu raadios on). Väga kihvt oli nautida ilma. Aaa kas ma ütlesin, et hotelli reception on vabas õhus (vaid katus on pea kohal, samamoodi ka kõik baarid. Nautisime kuni baar kinni pandi, siis suundusime oma hotelli. Ma sain magama alles 3 aeg hommikul! Sest mitu tundi ei saanud magama jääda, sest kõht oli nii tühi. Aaa söögist pole midagi rääkinud, sest peale kell 8 hommikul LA-s saadud hommikusöögi polnud midagi rohkem söönud (kell 3 öösel Hawaiil oli LA aja järgi juba 5 öösel, niiet juba 20h ilma söömata).
Esmaspäev, 24. Veebruar
Äratus oli vara. Magamistunde sai kokku liiga vähe. Hommikul saime nautida Hiltoni hommikusöögi buffet lauda. Maksis ~21 dollart per nägu. Oli esimene konverentsi päev. Jamasin konverentsikeskuse netiga väga kaua ja lõpuks midagi ei saanudki vaadatud. Pealelõunat oli olukord parem ja sain lõpuks ka meili vaadata. Teiseks on ikka väga nõme, et kohvipausi ajal peab endale kõik ostma ja isegi vett ei anta. Vesi maksis 2.75 ja näiteks banaan oli 1.75. Täielik jama. Jama on ka see, et mingit nö stardipaketti ei olnudki. Alati saad konverentsilt mingi meene või midagi, siin anti 2 A4 paberit ja ajakava. Muuhulgas käisin soetasin endale ka adapteri sest elektroonikavidinad vajavad laadimist. Nagu mulle omaselt sai natuke orienteerumishäirete all kannatatud ja esimese hooga jalutasime valele poole ostukeskusest välja. Ahjaa ostsin endale ka päikseprillid, sest ilma ei kannatanud olla. 20 dollarit maksid. Täna oli ilus ja kuum päev. Ostukeskuses sõime ka lõunat, võtsin 1 juustuburgeri 5 dollari eest. Õhtule saime päris varakult , peale 4, sest päris lõpuni ei jäänud. Mässasin oma ettekandega ja läksime kõik koos õhtust sööma.
Resto kõrval tansiv naine (resto bänd tegi muusikat)
Tellisin ribid, mis oli maailma parimad!!! Täiega. Vaid natuke vürtsikad aga super mega mõnusad.
Kahjuks on nälgimine mu söömisvõimetele hävitavalt mõjus ja sellest portsust täpselt pool jäi alles. Maksis see roog 17 dollarit + 9 dollarit šampuse pokaal + maksud ja teoreetiliselt oleks pidanud ma ka tippi maksma ja teoreetiliselt oleks see lõbu mulle maksma läinud nii ~35 dollarit aga läks hästi ja minu rahakotist ei lahkunud sel õhtul ükski dollar, sest me kasutasime oma õhtusöögi krediiti. Pärast õhtusööki sain korraks Binakat näha, siis kõnges Raidol arvuti ära. Õnneks ikka suhelda saab aga ainult skypeda ei saa. Loodan et varsti saab! Oli küll plaan varakult magama minna ja väsimus oli ka ikka mega aga ikka sain alles südaööl magama.
Teisipäev, 25. Veebruar
Hommikul sain lõpuks Biankaga skypeda!!! Täna hommikul sai juba kallimat hommikusööki süüa, kuna võtsin 1 lusikatäie munaputru. Tiba alla 35 dollari nägu (koos jootrahaga). Lõunapausil harjutasin oma ettekannet homseks. Päev läks kiiresti ja sündmustevaeselt. Konverentsil on ikka tohutult rahvast, üle 5000 osaleja!!!:
Õhtul külastasime ühte söökla tüüpi odavama otsa hiina toidu kohta.
Tänavad on siin ikka mega ilusad:
Buffet stiilis värk 20 dollarit per nägu. Noh  ütleme siis nii et Hiina köök pole ikka üldse minu rida. Sõin mingeid külmaks läinud pelmeene, mis olid täitsa vastikud. Natuke imelikke nuudleid ja mingit pehmet liha. Joogiks sai valida ainult limonaadi tüüpi jooke. Pärast õhtusööki läksime Tiidu ja Birgoti tuppa, nemad on hoopis teises majas ja 26 korrusel (meie oleme 7. korrusel). Vaade oli ikka sigalahe!!! Ja siis ruttu tuttu sest homme on äratus kell 5.15!
 Tänase päeva lõpetan täna tehtud piltidega meie hotellist (õigemini Hiltoni meie majast (Kalia torn)):
Täna vaade meie toast
Meie hotelli tornil on ma Spa ja basseinid, mida on rõdult tore vaadata.

Comments

Kadri said…
Edu sulle konverentsiks. Et siis kui hirm naha vahele poeb - picture them naked! Siis on lisaks hirmule veel süda ka paha :D