Skip to main content

05.02.14. Säde karikas III

Enne pikemat pausi trennis ja võistlustes sai veel osa võetud mitteametlikust Säde karikaetapist. Kohtunikuks olid sel korral Saara Vällik ja Tuuli Vaino. Minul oli võimalus 3 koeraga joosta. 
GRACE. A0-A1, mini+midi 7 osalejat
1. rada. Tunnelirada. Grace püsis kenasti stardis. Ühes kohas muutusin natuke mugavaks ja sellest tuli nii sekundliline takerdus. Kohtunik tõrget ei andnud, niiet puhas rada. Kiirus 4,63 m/sek. Selle raja arvestuses 1. koht.
2. rada. Hüpperada. Rada oli täitsa arvestatav väljakutse, ma kujtan ette et eriti A0-le. Samas ei olnud midagi väga hullu. Seega mulle meeldis, et oli selline nagu ikka rada, mitte mingi ringiratast tiirutamine. Jäin oma käsklustega hiljaks nagu ikka ja sellest ka suured kaared. Slaalomisse saatmine oli kenasti 90 kraadise nurga all. Valssimine tundus juba õppides kuidagi ebaloomulik aga kuna pärast slaaloit tuli olla teisel pool siis oli see kõige turvalisem valik. Tuli aga välja, et vist polnud ikkagi. Grace hüppas slaalomist välja. teisel korral saatsil ilusti sirgelt aga olin vist liiga ees? Igatahes tuli ta jälle poole slaalomi pealt välja. Tagasi ja kolmas kord õnnestus. See tähendas muidugi -10 ja üle 10 sekundi ajakulu! Ülejäänud rada kena. Tulemus -10, kiirus muidugi 3,83 m/sek ja selle raja arvestuses aga ka kokkuvõttes 2. koht!
ORR. A2-A3, maksi 4 osalejat. 
1. rada. Hüpperada. Mulle rada täitsa meeldis. Orru oli ka täitsa mõnusas tujus ja kõik meil sujus. Olin Grace rajast õppinud ja saatsin ilusti Orri slaalomisse. Kukkus üks pulk, sest ma ise hakkasi hopp ütlema täiesti valel ajal. Tulemus -5, kiirus 3,85 m/sek ning sellel rajal 2. koht.
2. rada. Agilityrada. Jälle samas stiilis mulle sobiv rada. Orrul oli tuju natuke kehvem. See võis tuleneda ka meie stardis. Mul oli kindlasti vaja ta jätta starti aga mida kaugemal mina olen seda ebakindlam on Orr, seega auhi ei tulnud. Mina aga jäin jälle mitmes kohas hiljaks ja eksisin takistuste ja koera otsa. Eriti jube on valss pärast teist slaalomit. Tulemuseks jälle -5 (poom), kiiruseks 3,65 m/sek, 2. koht. Kahe raja peale samuti 2. koht.
GLENN. A2-A3, maksi 4 osalejat. 
1. rada. Hüpperada. Glennil lubati ka osaleda kuid hüpates mini kõrguseid. Ta hüppetehnika on ikka täitsa hulluks läinud. Unustasin pärast slaalomit valssida ning üritasin teha tagant lõikamist, nagu Orriga. Kohe kui võtet sooritama asusin, tuli mulle meelde, et Glenn tagant lõikamist ei tee. Tänu sellele koperdas ta pulga maha. Tulemus -5, kiirus 3,61 m/sek. Mis oli küll kõige aeglasem aga üsna samasse kanti, mis Orrgi. 
2. rada. Agilityrada. Jälle poomilt viga :(. Jäin oma eest lõikamisega über hiljaks ja nii sellel rajal DSQ tuligi. Muidu oli Glennu väga rõõmus ja püüdlik. Kokku kahe raja peale 4. koht. Ma loomulikult poleksgi Glenniga auhinda tahtnud, sest Glenn hüppas ju mini tõkkeid. 

Comments