Skip to main content

28.04.13. Kuulekusvõistlus Kärknas

Eesti Valgete Lambakoerte Tõuühing pidas oma 1. karikasarja etapi maha just Kärknas. Lisaks tavapärasele KK võistlustele toimus ka noorkoertele mõeldud võistlused. Kohtunik Marika Mikk. Kokku oli võistlemas 35! koera (neist 14 ametlikes klassides).
GLENN. KK2
1. Rihmata kõrvalkõnd + inimrühm. Glenn oli täitsa tubli, vahepeal küll vajus ära aga midagi katastroofilist ei olnud. Alguses ennetas liikumiselt elementi ja tahtis hakata lamama, pidin andma korduskäsu, peale seda oli ok. Paugu peale eemaldus nati minust aga samas läks ärksamaks. Inimrühmas oli super!
2. Liikumiselt istuma. Ilus!!! Hinne võrratu!
3. Liikumiselt lama + juurdetulek. Lamama läks kahejärguliselt. Juurde tuli täitsa hästi.
4. Liikumiselt seisa. Seismise asemel istus. Niiet siit tuli hindeks mitterahuldav.
5. Aport. Natuke haaras kehvalt aga muidu ok.
6. Aport üle tõkke. Kartsin, et ta ei tule tagasi üle tõkke - asjatult. Oli tubli!
7. Juurdetulek + kohale minek. Ilus. Kohale nagu ikka lamas viltu. Muidu täitsa ok.
8. Püsilama paukudega. Kuna seisin seljaga siis mul polnud aimugi midas Glenn tegi aga nagu välja tuli oli ta super tubli ja siis hinne võrratu!
Kokku sai Glenn 85 punkti, mis on täitsa kena skoor. Glenn oli oma keskmise trenni taseme juures. Minu tõttu läksid küll mõned punktid maha, kuna kordasin mõnes kohas algasenis käsku. Puhtalt oma lollusest, sest mul on nii sees, et kui ma alustan liikumist siis ütlen kõrval (aga enne seda ütlen koeral kõrval, et ta algasendi võtaks), tegelikult Glenn ei vajagi, seda teist käsku aga see tuleb mul automaatselt. Üldiselt olen ma väga rahul.
Kokkuvõttes saime me I koha. Küll oli tore! 
ORR. Noorkoerte 2. aste.
1. Hammaste näitamine. Ok.
2. Kõrvalkõnd rihmaga. Ise vusserdasin - tegin pöörde valepidi ja siis jäin nagu töll seisma ja vahtima. Orr näitas enamuse asjast täitsa kenat tuju ja kõndi.

3. Istu. Istus aga kui ma eemaldusin siis vahtis ringi.
4. Lama. Kiire ja äge lama nagu tal ikka on.
5. Juurdetulek. Tuli kiiresti ja ilusti istus ette.
6. Kohale saatmine. Super - kiiresti kohale ja ilusti lamama.
7. Püsilama (30 sek). Natuke vahtis ringi aga lamas ära.
Ei tea palju punkte kokku sain aga kokkuvõttes saime 2. koha. 
Olen orruga ka üsna rahul. Saime mängida platsil ka.

Comments