Skip to main content

16.03.13. Agility võistlused

Pärast kuuajalist agilitypausi olime kirjas Saaremaa võistlustel. Kohtunikuks Anne Tammiksalu, seega rajad tõotasid tulla krõbedad. Kõik tulemused SIIN.
Katse: trennipaus. Tulemus: 0. Kumbki koer ei ilmutanud ei vähem ega rohkem tundeid agility vastu kui kuu aega tagasi. 
ORR
Kirjas oli ta vaid hüpperajal, sest tegelikult tahtsin testida ta meeleolu ja mängimist uues kohas, teiste koerte juuresolekul. Rajal õppides olin kõik ilusti välja mõelnud, et mis ja kuidas. Aga siis kui hõigati et aeg läbi, märkasin mina, et pärast slaalomit läheb hoopis tunnelisse ja seejärel hüpetesse. Mina olin kogu aja õppinud, et pärast slaalomit läheb otse hüpetesse. No ja etteaimatavalt sealt see DSQ tuligi, kuna tegin mingi mõistmatu valsi ja saatsin koera valesse tunneliauku.
Koera meeleolust. Koer isegi mängis minuga ka hallis sees! Kuigi stardi ootuses me enam ei mänginud (ma ei tea miks) ja Orru tähelepanu hajus ning enne starti oleks ta hea meelega hallist minema kapanud. Ma muidugi ka startisin koerale täiesti ebasobival momendil!!! Koer vahib üldse rahvast. Inimene õpib (loodetavasti ikka õpib) kogu elu. Järgmine kord paremini. Eks kogu see jooks üks paras sörk oli aga positiivse külje pealt oli ta päris mõnusalt juhitav, sest ega rada iseenesest ei olnud ülde mitte lihtne.
GLENN
Glenn oli kirjas kahel rajal (kolmel ta lihtsalt poleks jaksanud joosta). 
1. rada. Hüpperada. Glenn tegi oma hüppeid nagu ikka ja kiirus oli ka nagu ikka. Rada sujus täitsa hästi ja mu võtted enam vähem töötasid korralikult. Rajal kukkus 1 pulk. Kiiruseks tuli 3,08 m/sek. Tulemuseks seega -5 + 7,18 sek ajaviga. Imede kombel andis see meile 1. koha!
2. rada. Agilityrada. Täitsa pähkel rada oli. Algus sujus ilusti, minu valssimised muidugi olid väga suurejonelised aga põhimõtteliselt töötasid. Ümbersaatmine enne kiike toimis hästi, nagu ka slaalomisse minek. Pärast müüri läks rada meelest, ei olnud kindel kuhu minna tuleb ja siis olin nagu peata kana. Lõpuks läbi häda sain ta ikka õigesti hüppele. Pärast seda aga jooksin nagu esimest ringi ja saatsin koera ümber tõkke ja siis sain aru, et kiigele ei lähe ju. Õige rada oleks olnud otse hüpe ja pärast seda otse pikkus. DSQ. Noh pärast seda muidugi oli mõte lagunenud ja pärast pikkust eeslõikamine läks meelest - seega ei saanud teda ka pärast pikkust olevale hüppele saadetud. Aga lõpetasime raja positiivselt. Glenn oli tubli!

Comments