Skip to main content

25.03.12. Pärnu karikas V

Viimane Pärnu karikasarja etapp jäi meile nüüd tükiks ajaks viimaseks võistluseks üldse ning Orrile oli see täitsa viimane A0 klassis osalemine. Järgmine võistlus saab aga toimuma alles suvel.
Seekord kohtunikuks Marje Piiroja.
ORR: A0, kõik suurused koos, osalejaid 11.
1. rada. Täitsa joostav nagu võib arvata. Sujus meil täitsa hästi, kuigi raja keskel olid mul korra õlad valesti, mis andsid Orrule vale suuna. Aga 3 takistust enne lõppu tuli poisil kange häda peale. Ma olin siiralt üllatunud, sest ta oli enne just oma hädad ära teinud. Pärast rada läksin veel jalutama ja kõht oli tiba korrast ära ja ta suutis veel hädatada. Sellest moraal: ära anna päev enne võistlust koerale uut sööki! Ma nagu tean seda küll ja tegelikult tegin ma 50:50 vana toiduga segamini aga no jah. Seega DSQ.
2. rada. Nati rohkem juhtimist. Nagu juba traditsiooniks oli Orru teiseks rajaks rohkem hajutatud ja seega ka tiba aeglasem ja igasugused keeramised suuremad. Aga kõik õnnestus ja saime kirja puhta raja. Kiiruseks tuli 4,02 m/sek, mingit kihutamist seega ei olnud aga selline enam-vähem jooks. Kusjuures ega ma ise ei jõuagi kiiremini joosta. Selle raja lõikes saime selle tulemusega 2 koha. Kahe raja kokkuvõttes jäime 8. kohale.
Kokku kogu karikasarja peale saime aga 2. koha! 

Kuna see oli viimane A0 võistlus, siis väike statistika A0 kohta:

  • Kokku osalesime 20 võistlusel: 39 rada, millest 2 agilityrada.
  • Saime kirja 20 puhast rada (51,3%), 8x saime tulemuseks DSQ (20,5%), seega muid tulemusi tuli 11 rajalt (28,2%).
  • Rajavigu tuli kõige rohkem tõrkeid 10x, hüppetakistustelt tuli vigu 8x. 
  • DSQ kõige sagedasemaks põhjuseks oligi häda tegemine platsil (4x), 2x jätsime tõkke vahele.
  • Keskmine karistuspunktide arv oli 2,8 (31 tulemuse kirja saanud raja peale).
  • Keskmiseks kiiruseks tuli 3,9 m/sek (min kiirus 2,75 ja max kiirus 4,94 m/sek).
GLENN: A2-A3, kõik suurused koos, osalejaid 8.
1. rada. Agilityrada. Juhtimised olid okeid ja Glennu oli tubli nagu ikka. A pealt maha tulek ja hüpped samuti - nagu ikka. Ühes kohas korra ununes rada aga see mingeid segadusi ei põhjustanud. Rajavigu ei saanud, kuigi teistkordselt kiigelt alla tuleks oli küll Glenni poolt pätikas. Ajavigu see-eest 9,38 sek. Kiiruseks 2,73 m/sek. Selle raja lõikes saime 2. koha.
2. rada. Agilityrada. Glenn hüppas mulle käppadega enne starti kõhtu ja üsna pea raja peal, pärast A-d hakkas kõht valutama, niiet päris valus oli joosta, aga katkestada ka ei raatsinud :). Poomi kõrval oli päris raske joosta, õnneks video on fookusest väljas ja näeb ainult minu taarumist. Tsipa enne lõppu tegi Glennu mulle rajal tagantlõike, mis oli täiesti plaaniväline tegevus. Seega tulemuseks DSQ. Kahe raja kokkuvõttes 5. koht. Karikasarjas jäime ei tea kui eelviimaseks, tegelikult 5. koht  :)

Comments