Skip to main content

Kuulekusvõistlus, 02.05.10

Käisime võistelmas kuulekuses. Tegelik võistlusele mineku põhjus oli hoopis Glenni suveks (agility võistlusteks) valmistamine ja eesmärk võistlema minna on heaks disiplineerijaks.

Kohtunikuks Kaia Pilden. Ja konkurente Glennil oli KK-1 klassis 5.
Kõik tulemused SIIT!
Ilm oli vahelduv (peamiselt pilves ja tibutas ka).
Keegi pildistas seal ka - kas minu ja sinu silmad neid pilte näevad seda veel ei tea :)

Loosiga saime 4. võistleja numbri, seega oli meil kõigepealt vaja teha püsilamamine ja siis ülejäänud sooritus. See mind vaimustusest just kiljuma ei pannud.

1. Püsilamamine. Oli Glenni poolt hea, vaatas peamiselt mind ja püsis ergas. Minu poolt viga, et ma ei oodanud kohtuniku luba koera kõrvale võtmiseks.
Ainuke element, mida ma mõtlesin, et võib untsu minna, sest me polnud seda kordagi teinud. Juba püsilamamisele minnes oli selge, et kõrvalkõnnist ei tule täna midagi välja.
2. Kõrvalkõnd rihmaga. Jumal tänatud, et ta mul rihma otsas oli - muidu oleks ta jäänud kuhugi magama. Jäi minust taha ja pööretel jäi vist üldse seisma, sest pidin teda praktiliselt järgi lohistama :(.
Ei oleks oodanud nii halba sooritust. Samas ei korrigeerinud ma korralikult teda ka - kahjuks. Ta on meil muidu päris rahuldavat kõrvakõndi pakkunud.
3. Istuma jäämine. Jälle kõrvalkõnnis jäi taha. Istus hästi ja ilusti
See oli ainuke element mille pärast treener muretses.
4. Lamama jäämine ja juurde tulek. Jälle kõrvalkõnnis jäi minust tahapoole. Lamas. Juurde tuli teise käsu peale.
Jälle kõrvalkõnd oli pettumus. Ja sellega, et ta SIIA käsule ei reageeri polnud ma ka arvestanud.
5. Üle takistuse hüppamine. Kõrvalkõnnis jäi üldse istuma. See nägi välja nii, et Glenn oli algasendis ja siis mina uhkelt marssisin minema ja seejärel vaatasin, et Glenn oli ikka nö algasendis. Kutsusin järgi. Tõkke hüppas üle ja siis kõrvale tuli ka.
Jälle - kõrvakõnd, mis näitas Glenni üldist meeleolu ja töötahet päris hästi - suur null.
6. Eseme toomine. Tõin asja ja selleks ajaks pidin teda kaelaketist abistama, et ta ikka liiguks minuga kaasa. Alustasin viset. Vaatasin Glenni - too vahtis selja taha. Kordasin "kõrval" - ikka vahtis selja taha. Vist korraks vaatas pooleldi minu poole ja siis viskasin hantli. Glenn vahtis ikka selja taha. Siis hüüdis rahvas mulle "Kits!!! Hoia koera kinni". Ja tõesti - platsi kõrval kepsutas kits metsa. Noh võite ainult ette kujutada, kuidas Glenni instinktid olid laes ja tahtmine kitsele järgi minna ületas kõik muu. Ootasime kuniks kits oli metsa läinud ja siis proovisime uuesti. Glenn jooksis hantlini ja siis vahtis metsa poole. Kordasin käsklust, mille peale Glenn lonkis minuni - asja toomata :(
Võiks ju kogu soorituse kitse kaela ajada :) Treener neljapäevases trennis ütles, et selle elemendi eest võiksime võrratu saada! Aga vot just kõige parema elemendi eest saime nulli :(
7. Kohale minek ja juurde kutsumine. Koha kohta läksin temaga kaelarihmast kinni hoides. Lamas kohal hästi. Juurde tuli jälle teise käsu peale, aga seda päris kiiresti. Kohale läks ka kiiresti ja lamas ka.
Jälle see, et ei tule kohe. Arvan, et see on sellest, et ta tahab ikka päris kindel olla, et ma teda kutsun, sest ta ei taha eksida.
8. Raportid. Alguse raportil Glenn üritas 2 korda kohtunikule peale hüpata - kohtuniku sõnade järgi "ülisõbralik". Lõppraporti olemasolust sain ma teada siis kui kohtunik seda nõudis :)
Glenn pole tegelikult selline koer, et inimestele, kes temast välja ei tee kohe peale hüppaks aga eks täna oli selline päev siis. Ja huvitav, et ma olen suutnud teha 1 eksami ja 2 võistlust ja pole veel kordagi lõppraportit tegema pidanud.

Kokkuvõttes olin pettunud, sest Glennil polnud mingit tuju minuga töötada. Saime 71 punkti (hinne rahuldav), mis oli oodatust rohkemigi :) jagasime 4-5 kohta. Niiet, viimaseks seekord ei jäänudki ;) SIIN kõikide võistluste tulemused!

Pärast võistlusi saime ülihea trenni teha, kus lõpuks Glenn näitas instinkti, mida ma olen siiani vaid loetud korrad näinud :D SUPER! "Naabri kass" on täiesti ribadeks mängitud :)

P.S. Orriga mängisn ka - päris hästi mängis. Ka vaatasin tema paugukindlust - paugutamisest ei teinud ta väljagi :) vastupidiselt Glennist, kes samal ajas haukus endal autos häält ära.

Comments

Kadri said…
Ma arvan siiski, et kõiges oligi süüdi kits:) Iga koer läheks hulluks sellise asja peale (no vb chiuaua mitte), võib öelda, et teil läks isegi hästi, sest poleks teised suutnud sind hoiatada, oleks Glenn metsa poole kadunud ja mis siis küll hindeks oleks tulnud? Kiiruse ja reaktsiooni eest kindlasti 5+:)

p.s see oli ilmselt perekond Kauer, kes laupäeva hommikul kõigile puhjakatele äratuse korraldas?:D Igatahes nii Marko, Lenna kui ka mina köögiaknal lehvitasime vastu...kuigi oleks ka tahtnud tuuututada, mis magavad, raisad:p
Tuuli said…
No kes siis veel teile sellist äratust teeks kui mitte meie :)

Tore et ära tundsite, muidu oleksime huligaanide mulje jätnud ;)
Maarja said…
Tere. Teie blogi mõneajaline lugeja. Südantsoojendav!!! Ise tihedamast koeramaailmast küll kõrvale tõmbunud, kuid kõigile entusiastidele pöialt hoides !!!Teil on väga tublid koerad. Au ja kiitus.:)

Kennel "bravo biccolo" omanik ja kasvandikud.