Skip to main content

Tibake kevadet ja juttu

Vot siin see tiba kevadet ongi :)Glennist:Kuna mul on väike plaan Glenniga ka sellel aastal vähemalt korra kuulekusevõistlusel käia siis sisendan endale, et peaksin hakkama temaga kuulekuse trenni ka tegema - sest kui aus olla siis ma pole temaga kuulekust teinud juba 3 kuud.
Agilitys tegime ükspäev väga edukalt jälle A-tõket. Loodame, et võistluseks jõuab piisavalt teha (jäänud veel 5 trenni).
Näituseplaanid? Märtsis lähme ja siis juulis ka.

Orrust:Tegelikult oli Orrul vahepeal üsna vastik silmapõletik - õnneks see kestis ainult 3 päeva, siis ravi juba mõjus ja nüüd on kõik korras jälle.
Kuna Orrule on hakanud liginema väike jubedus nimega puberteet (mis väljendus selles, et ta läks külapeale kondama) siis lõunasöögi saab Orr minu käest trenni tehes. Trenn on tegelikult mingi üldine trikitamine, kus ma üritan igasuguseid erinevaid asju temaga välja mõelda, samas üritan ka mingeid kuulekuse elemente teha. Aga pigem on see trenn selleks, et minuga oleks lahe olla ja mind kuulata oleks veel lahedam. Temaga peaks ka Maarika juurde jälle minema.
Agility edeneb ei kuidagi - ikka Glenniga trennides käies jooksutan teda aga eks näis..ma ootan põnevusega Tuhalas toimuvat agility õppepäeva!
Näitused - noh sinna lähme juunis ja siis juulis sadatuhatkorda :) Noh see tähendab siis, et lähme juunis võitjale ja siis pea igal juuli nädalavahetusel. Ja siis vast alles sügisel.

Muidu naudime ikka talve ja lund!

Comments

Revo Tilk said…
Väga tore ja asjalik blogi Teil.Ja Glenn ja Orr on ka väga marudad!Edu ja rõõmu Teile teie tegemistes!

Küllike ja Revo Randverest.Ka "nisuka" omanikud.