Skip to main content

Agility võistlus, 29.08.09

Käisime jälle võistlemas, seekord siis Luigel.
Kohtunik oli soomlane Ritva Herrala ja A1 maksi klassis oli võistlejaid esimesel rajal 23 ja teisel 20!!!
Minu pilte näeb SIIT! Ja kõiki tulemusi SIIT!

Enamuse ajast oli Glenn puuriloom (tänud Keidale puuri laenamast):
1.rada. Oli päris keerukas. Kuigi meie startisime hästi ja kiirelt. Ühes kohas oli järsk nurk ja Glenn jäi seisma, ning minu HOPPi peale hüppas täpselt sealt, kus ta seisma jäi ja sellega ajas ühe lati maha. Aga muidu kõik kontaktpinnad ja slaalom väga hästi!!! Isegi tõkkeid ei võtnud minu arust niii kõrgelt :). Pärast raja lõpetasimst öeldi mulle, et saime hoopis disklaffi - olin unustanud Glennile kaelarihma kaela!!! Oi ma ei jõudnud ennast ära kiruda!! Seepeale ostsin kohe sellise rihma, millel on rihm ja kaelarihm ühes tükis! (ja Glennile mänguasja ka :). Igatahes poodiumile ei oleks me nii ehk naa saanud, sest ühe veaga kiireid koeri oli teisigi ees, seegi lohutus!


2.rada.
Hüpperada oli lihtsam, oli küll paar kahtlast kohta aga mitte midagi hullu. Alustame rajaga ja Glenn lihtsalt venib rajal - täiesti jube, üritasin teda käima ajada ja millagi poole rajal peal see ka õnnestus.
Dagris Punderi pilt

Raja viimane lõpp oli päris kiire! Ja raja läbisime 0 rajaveaga!!! Kuigi ajaveaga - 3,22 sek, mis oli isegi vähe sellise aegluupluse kohta! Ilma vigadeta rajaläbimisi rohkem polnud peale meie kui 2 ja seega meile 3.koht kahekümnest koerast(!) - kui Glenn oleks kohe jalad kõhu alt välja võtnud siis oleksime võinud saada ka 2. koha ;)

Comments

Kadri said…
Palju palju õnne ja kallistused mõlemale!