Skip to main content

Agility võistlus, 18.04.09

Käisime Tallinnas võistlemas. Ega suuri lootusi tulemuse osas ei olnudki, pigem näitamaks Glennile, et peale oma trennipaiga saab veel mujalgi agilityt teha. Ma ei kujutanud ettegi, kas ta üldse midagi teeb, sest ta pole varem kusagil mujal agilityt teinud kui "meie" oma maneeziz ja selle ümbruses.
Kõik takistused olid võõrad. Kohe kui ma rõngast nägin, teadsin, et Glenn sellest läbi ei hüppa - mu aimdus osutus tõeseks.
Niisiis osalejaid A1 maksides 15. Kõiki tulemusi näeb SIIT!

Esimene rada. Pooled osalejatest said disklaffi - sealhulgas ka meie. Juba alguses jooksis ta tunneli algusest mööda vaipa nuusutama. Minu arust ei olnud ta selleks hetkeks veel aru saanud, et me tulime agilityt tegema. Pärast seda sujus rada päris hästi. Kuni slaalomini, kus Glenn jäi inimest vahtima ja jättis posti vahele. Peale selle hakkas ta slaalomit tagurpidi tagasi tulema. Tegime trenni mõttes slaalomi korralikult lõpuni ja kogu selle jamamise peale olin mina juba unistanud kuhu järgmiseks mina, jälle soperdamine. Peale seda oligi eelviimane takistus - rõngas. Loomulikult jooksis ta sellest mööda. Treenes soovitas igal juhul rõngas läbi hüpata, kuigi Glennil oli kindel arvamus asjast - tema sellest rõngast läbi ei hüppa, sellest andis ta mulle ka korralikult teada. Suure jamamise peale tuli treener appi ja sai Glenni rõngast läbi! Juhuu :) Siin kõigest sellest ka video:


Teine rada. Üsna raske rada oli. Ainult 4 koera said tulemuse kirja. Siinkohal palju õnne Jetile ja Keidale (ja Rebasele ikka ka) (1. koht) ning Täpile ja Ingele (ja ka Marilinile) (2. koht).
Meie tulemus jälle disklaff. Soorituse algus sujus täitsa hästi. Rõngast läks ka üpris valutult läbi. Peale seda jooksis tõkkest mööda (tulin vist ise liiga vara ära). Kuid peale poomi keeras otsa ringi ja läks uuesti poolmile. Mulle jäi see tegu küll mõistatuseks. Ülejäänud rada sujus normaalselt. Video ka:

Comments