Skip to main content

Võitja 2007, 03.06.07

Natuke siis ka nädalavahetuse teisest pävast. "Võitja 2007" näitusel võistlesime iseendaga ja saime super tulemuse :D. Hindeks SP (suurepärane), kohtunik arvas, et Glenn väärib TPJ ja TP (tõu parim juunior ja tõu parim) ja seega ka tiitleid EST JW `07 ja EST W ´07 (Eesti juuniorvõitja 2007 ja Eesti võitja 2007). Samas saime ka esimese JUN SERT`i.

Hommikust peale oli hoopis selline rahulik tunne (või oli hoopis täitsa ükskõik, kuidas läheb?), Glenn oli ka rahulik ja ringis esines täiesti veatult ja ma poleks isegi nii head esinemist temalt oodanud. Ikkagi kutsikas veel aga sel päeval näitas küll ennast nagu ta oleks juba vana "näituse kala"

Loll nagu ma olen nende näituste kohapealt - ei teadnud ma, et tiitlite eest saab auhinda ka (ma ei teadnud, et me isegi 2 tiitlit saime....seega pean minema kuhugi arenema :))

T
eeme lihased soojaks (vaata kuidas me ühte jalga jookseme :))Kohtunik kompab:Kodus, väsinud Glenn koos TPJ, TP ja JUN SERT`i rosettidega:Veel pilte sellelt näituselt leiad SIIA KLÕPSATES.

Comments